Aviseringar
Rensa alla

Björndansen [love]


Ämnesstartare

Hahahaha [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Alltså du borde bli Dalmas, du ser ju vi har både björndans och björnpark här uppe. [wink]


   
SvaraCitera

Dör du nästa jaktsäsong?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Alltså du borde bli Dalmas, du ser ju vi har både björndans och björnpark här uppe.

Björnpark låter nice, men denna dans var lite för... underlig för att i mina ögon kallas för något så mäktigt som "björndansen".
Men det finns ju andra fördelar med att bli dalmas, kan tex skaffa mig en björn och ha ute i skogen utan att staten vet om det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Men det finns ju andra fördelar med att bli dalmas, kan tex skaffa mig en björn och ha ute i skogen utan att staten vet om det [cool]

Som han, gubben i Alaska? [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Dör du nästa jaktsäsong?

Riktiga björnar dör aldrig, deras andar vandrar bara vidare till nästa generation björnar! Dessutom är riktiga björnar väldigt svåra att ta kål på, så nej, kommer nästan helt säkert klara mig under jakt säsongen, även om jag får några kulor i mig.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Som han, gubben i Alaska?

Mer som snubben som födde upp björnen "Bart the Bear", han har två egna björnar nu som han har hemma på sin gård typ.
Snubben i Alaska kan bo på det sättet just för att han bör i Alaska, kan inte uppnå samma resultat i detta björnglesa land [sad]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

säkert klara mig under jakt säsongen, även om jag får några kulor i mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Snubben i Alaska kan bo på det sättet just för att han bör i Alaska, kan inte uppnå samma resultat i detta björnglesa land [sad]

Jo om du smyger dig in i Björnparken i Orsa och bosätter dig i nån avskild del av parken. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

sången

... Vad fan var det där? Trodde det var två mongoungar som satt och sjöng först [confused]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

... Vad fan var det där? Trodde det var två mongoungar som satt och sjöng först

Två djurvänner till dig.

Dom gillar natur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Två djurvänner till dig.

Dom gillar natur.

Dom verkar sinnessjuka [tard]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Dom verkar sinnessjuka

Finns på Spotify om du vill bekanta dig med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Finns på Spotify om du vill bekanta dig med dem.

Nej tack.


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Nej tack.

Okej tack.


   
SvaraCitera