Aviseringar
Rensa alla

bjuda drink/ragga


Ämnesstartare

Aldrig fattat grejen med att bjuda drink till nån man ej känner? Skeptisk

"omg hn bjöd mig på en drink nu vill jag ligga med hn" Rullar ögonenGalenSkeptiskTrött

vem har ens råd med sånt Skeptisk

har ni blivit bjudna eller bjudit...Skeptisk

brukar bjuda kompisar men helt annan sak. Rätt irriterande också när tjejer frågar om dom kan få en drink och tror de kan få allt gratis bara för de är tjejer :/


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nä d e löjligt


   
SvaraCitera

har aldrig bjudit någon främling, bara blivit bjuden och sen gått efter att jag fått drickat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:  sen gått efter att jag fått drickat. 

Lol

en snubbe kom och bjöd några tjejer jag och en kompis snackade med en hel bricka  med shots typ. Sen var de tvungna att gå hem... kilen blev helt krossad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag brukar inte anta att folk vill ligga med mig för att de bjuder på drinkar eller tar kontakt på något sätt.
Jag bjuder ej främlingar på drinkar men har blivit bjuden av såna man är i sällskap med. 


   
SvaraCitera
mynona

Nej att bli bjuden på drinkar av folk jag inte känner tycker jag inte om, särskilt med tanke på att det finns folk som bjuder tilltänkta krogragg på drinkar och, om sex förekommer, ser det som att de betalat för sexet genom drinken. Jag låter mig som princip aldrig bjudas (om det inte handlar om vänner). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Rätt irriterande också när tjejer frågar om dom kan få en drink och tror de kan få allt gratis bara för de är tjejer :/

+1

Blir bara arg. Däremot händer det givetvis att man bjudit kompisar ibland, men det är ju som det säger en helt annan femma. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Bjuder kompisar eftersom kompisar.

Men random brudar som vill ha drinkar för de är tjejer kan gtfo. 


   
SvaraCitera

Jag kan bjuda vänner. Har blivit bjuden av vänner/bekanta/såna jag varit i sällskap med, men av randoms har jag bara blivit bjuden enstaka gånger. Men ah, jag har märkt att vissa personer raggar genom att bjuda på alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar aldrig emot drinkar av främmande killar däremot brukar vi kompisar (tjejer och killar) alltid bjuda varandra. 


   
SvaraCitera

senast det hände var det så sjukt awkward...... killen frågar vad jag ska ha vid baren (han säger ingenting om att han vill bjuda eller så), jag vill ej bli bjuden så säger, vet inte riktigt, och tänker att han därmed ska skita i det. hör honom beställa två öl fick panik pga: 1 hatar öl, kan ej dricka det ens för att vara trevlig. 2. hade 0 och inget intresse för personen, var bara trevligt att prata lite. så jag stressbeställer efter honom 1 cider. han med sina 2 öl ba "aha jag köpte en öl till dig..." jag ba "eh... heh..." han gick med sina två öl. stackars, men vafan, ofta man gör så ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Däremot har det hänt vid flera tillfällen att jag blivit bjuden av bartendern men det har snarare berott på att vi känner varandra och han har inga dolda avsikter dvs han är sambo och jag känner hans tjej lite flyktigt. Även blivit bjuden av andra bartenders utan några som helst förpliktelser, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har blivit bjuden av snubbar men aldrig av tjejer Söt


   
SvaraCitera
Kudhos

Bööööörg:
Har blivit bjuden av snubbar men aldrig av tjejer Söt

10/10 skulle bjuda dig bby


   
SvaraCitera
reben

ne inte tagit emot fr någon jag inte känner alls. men tagit emot av folk som raggat som jag halvkänner/bekanta/kompisars kompisar o så. soft när man e fattig. 

inte bjudit tbaka ;----)


   
SvaraCitera