Aviseringar
Rensa alla

Bjuda ut någon via Facebook?


Ämnesstartare

Det finns en flicka som jag är vän med på Facebook som är väldigt aktiv med att gilla mina bilder, mina inlägg osv. Hon är mycket söt. Träffar henne inte ofta i verkligheten, vi går på olika gymnasium (i samma stad) men båda är med i en slags förening så vi ses cirka 3 gånger om året...

Jag säger inte att man är intresserad av någon bara för att man gillar dens inlägg, bilder osv. Men jag minns när jag träffade henne första gången på ett föreningsmöte , hon kollade på mig på ett speciellt sätt, som om hon tyckte om mig liksom.

Jag undrar bara,
tycker ni det vore konstigt om jag skulle fråga denna personen via Facebook om hon vill ses?
För mig känns det lite märkligt då jag aldrig kontaktat henne förut. En annan märklig sak är också att jag tror hon är vän med mitt ex's lillasyster...

Vad tror ni? 🙂


   
Citera

du kan ju testa att skriva lite med henne och så innan, men tror inte det är något problem om du frågar om hon vill hitta på aktivitet x..men jag hade nog skrivit något om er förening först och sen spunnit vidare därifrån..*smooth*


   
SvaraCitera

Tycker att absolut att du ska bjuda ut henne!
Det värsta som kan hända är att du får ett nej vilket i slutändan blir samma sak som att du aldrig frågat! 


   
SvaraCitera

Många kärlekshistorier har börjat på det viset. Go for it!


   
SvaraCitera

Men som ovanstående talare (den glad gopnik) så kanske du ska börja men lite löst småprat över internet för att sedan gå på utbjudningen! Men absolut inte konstigt att bjuda ut någon som man tycker är söt! GO FOR IT!


   
SvaraCitera

Bjud ut henne Party


   
SvaraCitera
b1son

snacka först


   
SvaraCitera

Bjud ut henne, du har ju inget att förlora...?


   
SvaraCitera
reben

bättre bjuda ut på fb än inte alls
som jag brukar säga


   
SvaraCitera