Aviseringar
Rensa alla

Blå ögon


Ämnesstartare

Vad är det som gör blå ögon så mycket vackrare än andra? Vad är det som gör att man kan drunkna i blå ögon men inte i andra? Varför kan man bli kär i ett par ögon?

Människan är ute och svävar i rymden, men vi har inte ens utforkskat oss själva ännu. Heh.


   
Citera
Ämnesstartare

Det är indviduellt om man föredrar blå eller bruna ögon (eller annan färg) [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]​​[smile][smile][smile][smile]

Du borde alltså skriva "jag" inte "man".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Det är indviduellt om man föredrar blå eller bruna ögon (eller annan färg)

Tror nog att de flesta föredrar blå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Tror nog att de flesta föredrar blå.

Men va, nej? [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Men va, nej?

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Jo.

Har du någon jävla källa på det? vavava? Bara för att du gillar blå så behöver inte alla göra det [crazy][crazy][crazy][crazy]

Har du blå ögon själv? [cool] En skum lärare sa att folk med blå ögon föredrar en partner med blåa ögon så att deras gener ska föra vidare de blå ögonen. Tror ej att det är sant dock [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Har du någon jävla källa på det? vavava? Bara för att du gillar blå så behöver inte alla göra det

Sluta gräva i dina siffror och öppna ögonen, statistik-Svenne.

Inte Gugge:

Har du blå ögon själv? En skum lärare sa att folk med blå ögon föredrar en partner med blåa ögon så att deras gener ska föra vidare de blå ögonen. Tror ej att det är sant dock

Nej, inte klarblå. Har blå-grön-grå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Sluta gräva i dina siffror och öppna ögonen, statistik-Svenne.

[rolleyes] Sluta komma på påståenden som inte är sanna, troll-svenne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Sluta komma på påståenden som inte är sanna, troll-svenne.

Det är klart det är sant. Varför skulle det inte vara sant. Visa en blond, blåögd tjej i media och en brunögd så får du se vem som får mest lovord och uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att det bara handlar om ögonen i varje tillfälle som ges. Utan ansiktsformen i sin helhet. Ögonbryn, hårfärg och hudfärg gör så att ögonfärgen smälter in mer naturligt.

Plus att kvinnan på bilden ser ''arisk'' ut om jag får benämna uttrycket utan att bli stämplad som rasist, vilket många på UM verkar gilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

'arisk''

*nordisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det är klart det är sant. Varför skulle det inte vara sant.

Varför skulle det vara sant? [shake]

vhfaj:

Visa en blond, blåögd tjej i media och en brunögd så får du se vem som får mest lovord och uppmärksamhet.

Varför just blond? Nä, har inte makten att visa upp folk i media, så kan inte göra det åt dig, tyvärr [crazy]

Förstår inte varför tjejer skulle få uppmärksamhet och lovord bara för att de är med i media [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nordisk

Enligt min mening ser inte vanligt folk i Skandinavien ut som henne. Dom är snarare en minoritet. Men tack för att du gjort din åsikt hörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Enligt min mening ser inte vanligt folk i Skandinavien ut som henne. Dom är snarare en minoritet. Men tack för att du gjort din åsikt hörd.

*hon
Då har du verkligen inte sett många människor. Finns blonda blåögda varelser överallt.


   
SvaraCitera