Aviseringar
Rensa alla

blackberry


Ämnesstartare

hej! em, jag ska köppa en blackberry bold, och jag undrar om man kan ställa om den till svenska?
[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

åå bärbar dator med mobiltelefonfunktion [crazy]


   
SvaraCitera

nej,, den finns på alla språk utom just svenska. lovar. finns inga program att ladda ner osv heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okey va knas:S men den kommer ju till sverige om en måad läste jag men då är den väll fortfarande på engelska o alla andra språk men aa vi får se


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

vickan_almqvist:

okey va knas:S men den kommer ju till sverige om en måad läste jag men då är den väll fortfarande på engelska o alla andra språk men aa vi får se

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vickan_almqvist:

okey va knas:S men den kommer ju till sverige om en måad läste jag men då är den väll fortfarande på engelska o alla andra språk men aa vi får se

Han drev med dig [surprised]


   
SvaraCitera

Vad fan ska du med en blackberry till?


   
SvaraCitera

Snweater:

Vad fan ska du med en blackberry till?

Förmodligen skall hon ha en för att alla kändizaj på MTV har en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är korkad din jävla idiot


   
SvaraCitera

en blackberry är praktisk att ha om man är mindre framgångsrik städare på ett mer framgångsrikt företag, och på fritiden gillar att springa runt i kostym och berätta var man jobbar, bara inte som vad. då är det nog skitbra att ha en. yuppierekvisita!


   
SvaraCitera

Varför skulle man vilja ha en programvara på svenska, det låter bara dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

jävla idiot


   
SvaraCitera