Aviseringar
Rensa alla

Blää...


Ämnesstartare

Vaknade av en mardröm suck, drömde att jag blev förlovad fick värsta diamantringen men så gick jag på en fest och så blev det kaos något kriminellt maffia gäng bråkade med folket på festen skjöt in raketer på terassen(balkongen va öppen) så det kom in raketer, i drömmen hördes det jäääättehögt höll på att få den på mig också, fyfan vad högt det lät. försökte fly genom ytterdörren men precis när jag o en kompis ska gå ut så hör vi smällar o typ skrik vi ska döda er osv sen precis när dörren öppnas vaknar jag:/


   
Citera
Ämnesstartare

låter inte läskigt men det var det är totally sscared


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, det där låter visst läskigt :I.

om man har inlevelseförmåga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jo, det där låter visst läskigt :I.

om man har inlevelseförmåga

Mm, värst var hur högt alla smällar lät och när en skjöt in raketer, jag slängde mig PÅ soffan precis vid balkongdörren (idiot man är i alla drömmar) och har huvudet mot soffan så inte det träffar ansiktet (lol, ytligt) så säger någon Akta! Så är det någon som siktar raketerna på mig, hann flytta mig på en sekund sen kom de massa på den plats jag var på, puhhh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde att jag hade ansvar för en massa asiatiska barn som ramlade ner för ett stup.
Jag kunde bara rädda vissa/få upp vissa kroppsdelar upp för stupet.
Deras svenska mamma var jättejobbig mot mig för att jag inte orkade vara gullig mot alla hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jag slängde mig PÅ soffan precis vid balkongdörren (idiot man är i alla drömmar) och har huvudet mot soffan så inte det träffar ansiktet (lol, ytligt) så säger någon Akta! Så är det någon som siktar raketerna på mig, hann flytta mig på en sekund sen kom de massa på den plats jag var på, puhhh.

värsta actionfilmen ju, du kanske borde sälja dina drömmar till hollywood :). blir grymma manus [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:kroppsdelar? usch låter läskigt...

retsticka: aaa har många drömmar på hyllan, skulle nog funka [smile]


   
SvaraCitera