Aviseringar
Rensa alla

blah. rädd förr tystnad och stelhet.


Ämnesstartare

blah. jag tycker om en person väldigt mycket. och denna person tycker om mig väldigt mycket. och vi har jättetrevligt ihop och pratar om allt och skrattar och busar runt och det är aldrig stelt. grejen är bara att vi inte har varit ensamma så mycket, vi har alltid haft folk runt oss.
och jag är så fruktansvärt.. rädd ör att vara ensam med honom en längre tid (.. längre tid = över 10 minuter). jag är rädd att det ska vara jättestelt och tyst och att vi inte ska ha något att säga till varandra och att vi (han) ska inse att det inte kommer funka. för jag vill verkligen att det ska funka. jag är livrädd för det här.

jag känner honom så väl redan, vi går i samma klass och har känt varandra länge. men nu har det blivit mer av det och.. ja. vad kan man prata om liksom, om det skulle bli.. tyst?


   
Citera

ruunar:

vad kan man prata om liksom, om det skulle bli.. tyst?

Det man tänker på kanske? Samt intryck man får för stunden, tankar kring dem etc.


   
SvaraCitera

vädret är bra att prata om. finns så mkt man kan diskutera. framtida väder, hur vädret var igår, att väderflickorna var sexsymboler förr, om väderprognoserna stämmer, vad är det för väder idag ? vad gillar du för väder osv.

prata om vädret ffs


   
SvaraCitera

ruunar:

om det skulle bli.. tyst?

Njut av stunden, gosa närmare varandra och lyssna på varandras andetag?


   
SvaraCitera

M M M:

prata om vädret ffs

[bigsmile]

Förbered några ämnen du tycker är intressanta, saker du gör på fritiden och så innan så kan du ju slippa ifrån. Sen är inte tystnad så pinsamt som det behöver vara, men vill ni ha aktiviteter i början då man inte behöver förlita sig helt till bara samtal kan ni ju gå på bio, se film, bowla, idrotta eller göra sådana saker tillsammans, efteråt lär ni alltid ha något att prata om. 🙂


   
SvaraCitera

Flasha boobies, det brukar lösa de flesta problem.

Min flickvän var det som fick Obama att börja dra ut soldaterna från Irak med en boob flash. Bra va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata om att de blev tyst 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg av, så är det med mig och adis också 🙁
(like you didn't know already?!?!) jag tror vi behöver seriös hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naw, vad gulligt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Njut av stunden, gosa närmare varandra och lyssna på varandras andetag?

[bigcheers]

För övrigt känner jag igen mig precis i ditt problem. Får prestationsångest, kan verkligen inte vara ensam med någon, 2 lr fler går bra men inte med bara 1. Det jag gör är att få panik, freaka ur, säga massa totalt ointressanta orelevanta saker och därmed skrämma iväg personen i fråga. [n] Har förlorat endel kompisar genom detta... Men jag ska komma över det förr lr senare!! [smile]


   
SvaraCitera

snoozerknapp:

Fake acc? Väldigt liten aktivitet på dig. Btw, tystnad är inte farligt.


   
SvaraCitera

du skall ju ta det som en komplimang om saker stelnar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Man ska kunna ha tystnad med en person man gillar utan att det blir obekvämt.


   
SvaraCitera

Lament:

Man ska kunna ha tystnad med en person man gillar utan att det blir obekvämt.

fo shizzle niggaaaah. Enda vettiga svaret här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Man ska kunna ha tystnad med en person man gillar utan att det blir obekvämt.

bra sagt! Problemet för mig är att jag inte känner någon tillräckligt bra för att kunna slappna av.

KamikazeTomten:

Fake acc? Väldigt liten aktivitet på dig. Btw, tystnad är inte farligt.

face acc?? [sad] nerå, har bara haft för mycket att göra för att hinna uma på typ ett år. men nu så...[wink]


   
SvaraCitera