Aviseringar
Rensa alla

blanda olika tabletter


Zsasz

Penstrokes:

Jag gillar att UMs samlade åsikt i frågan är att om man ska blanda tabletter måste man bli hög utav det.

Nu är det ju ej riktigt åsikten, hade det varit så att hon/han behövde ta dem av en anledning så hade det ju varit annorlunda, men nu ska det tas helt udda piller bara för sakens skull.. Och ska man höra det, då kan man lika gärna bli hög på det, eller hur? Jag menar, varför blanda och riskera extra mycket bieffekter och sedan ej få något ut av det?


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag gillar att UMs samlade åsikt i frågan är att om man ska blanda tabletter måste man bli hög utav det.

Jag blandar tabletter dagligen på läkarordination. Jag har bara problem med att se syftet i att blanda tabletter om det varken är av medicinska skäl eller för att bli hög.


   
SvaraCitera

Zsasz:

Och ska man höra det, då kan man lika gärna bli hög på det, eller hur? Jag menar, varför blanda och riskera extra mycket bieffekter och sedan ej få något ut av det?

Varför? Finns det ett självändamål med att bli hög? Hon kanske bara vill vara allmänt självdestruktiv, eller tycker det är häftigt. Det är väl inte bättre att blanda tabletter bara för att man blir hög utav det?


   
SvaraCitera
Zsasz

Penstrokes:

Det är väl inte bättre att blanda tabletter bara för att man blir hög utav det?

Det har jag aldrig sagt, själv blandar jag aldrig tabletter, men OM man nu skulle göra det, så ser iallafall jag det som att det vore mer lönt att få något ut av det än att bara må skit på grund av det.. Båda sakerna är minst lika destruktiva fysiskt sätt, men blir du hög av det så mår man iallafall bra en stund först istället för att bara må skit hela tiden som man hade gjort om man bara tagit massor av udda piller..


   
SvaraCitera

aanonyym:

Loratadin Copyfarm 10 mg
Omeprazol Sandoz 20 mh
Orudis Retard
Alvedon
och en okänd, men dock väldigt liten och rund.

Akta dig så du inte blir svinhög [no-no]


   
SvaraCitera

aanonyym:

Bara en fråga, skulle jag kunna blanda dessa tabletter utan att få några skador? För vill inte att det liksom ska bli värsta grejen bara för att jag vill testa att blanda ett par tabletter en gång liksom 🙂

Det som kan hända är att du får jävligt ont i magen, får huvudvärk och blir trött. Låt bli.


   
SvaraCitera