Aviseringar
Rensa alla

BLANDSKIVBYTE DEC 2010


Ämnesstartare

WHOOSH! Tobbish kom med den briljanta idéen om ett nytt blandskivbyte, men verkar vara för offline för att organisera. Tog mig friheten att göra det själv. [cool] Snor dock Captures text nedan, som alltid annars.

----------------------------

Det hela går ut på att ett visst antal forumanvändare bränner ihop varsin überfestlig blandskiva. Alla får sedan varsin adress av mig och postar sin skiva till den adressen. Alla byter helt enkelt skivor med varandra. När man mottagit sin skiva lyssnar man igenom den och skriver sedan en utförlig och ärlig recension här!

På skivan bör det helst finnas 8-20 spår men självklart kan detta variera beroende på låtlängd och sådana saker. Alla musikstilar är accepterade, men det är alltid roligare om du försöker variera dig så mycket du kan. Låtlista är inte obligatoriskt men det är ju en bra grej att ha om mottagaren råkar gilla någon av låtarna väldigt mycket och vill höra mer!

Vi förutsätter att musiken är gratis och fri att sprida!

Det är inte nödvändigt att lyxa till det med vadderade kuvert (men självklart får man göra det om man nu känner att man vill) och grejer, det räcker att slå in din skiva i papper. Att posta en skiva kostar vanligtvis två frimärken. Ett stort plus är ett vackert albumomslag, gärna handgjort!

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig och sedan börja pyssla med din skiva!

DEADLINE FÖR ATT ANMÄLA SIG: 5 DECEMBER.
Strax därefter får man en adress skickad till sig. Försök att få iväg skivorna så de kommer fram innan jul åtminstone, så får alla varsin extra liten julklapp. [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Vill skicka iväg omslag men icke musik, tycker att det kan finnas en bra partner som vill dela denna uppgift med mig då jag är för feg för att berätta vad för musik jag lyssnar på.


   
SvaraCitera

Jag vill, förutsatt att jag inte blir ihopparad med någon jävla tönt som uteslutande lyssnar på slätstruken indie, som alltför många endast gör.

MVH purken efter flertalet tråkiga byten, då ej endast på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är på och hoppas att jag inte råkar vara en jävla tönt.


   
SvaraCitera

minns att jag i mitt första blandskivebyte skickade dig 1 skiva.
minns att du ej recenserade den

mvh fortfarande bitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssnar på alltför "vanlig" musik för att vilja/våga delta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovar alla att bara para ihop er med de som har bra musiksmak. [cool]


   
SvaraCitera

Åh, jag är med.


   
SvaraCitera

Fast, hur gör man om man vill fortsätta vara relativt anonym?


   
SvaraCitera
smisk

Är fett på. Har så jävla bra musiksmak.


   
SvaraCitera

Är anmäld.

stereo total:

Fast, hur gör man om man vill fortsätta vara relativt anonym?

Om du inte bor i lägenhet brukar inte namn behövas.


   
SvaraCitera

Capture:

Om du inte bor i lägenhet brukar inte namn behövas.

Jag gör ju det :/


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag gör ju det :/

Skriv bara efternamn då! Man brukar inte få veta vem adressen man får tillhör.


   
SvaraCitera

Capture:

Skriv bara efternamn då! Man brukar inte få veta vem adressen man får tillhör.

Ja okej. Så gör jag nog. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fast, hur gör man om man vill fortsätta vara relativt anonym?

Är bara jag och personen som skickar till dig som får reda på adressen. Jag är snäll och har rätt bra koll på om personen är en yxmördare. [smile]


   
SvaraCitera