Aviseringar
Rensa alla

Blandskivebyte #4


Ämnesstartare

Dags för ytterligare ett blandskivebyte!

Det hela går ut på att ett visst antal forumanvändare bränner ihop varsin überfestlig blandskiva. Alla får sedan varsin adress av mig och postar sin skiva till den adressen. Alla byter helt enkelt skivor med varandra. När man mottagit sin skiva lyssnar man igenom den och skriver sedan en utförlig och ärlig recension här!

På skivan bör det helst finnas 8-20 spår men självklart kan detta variera beroende på låtlängd och sådana saker. Alla musikstilar är accepterade, men det är alltid roligare om du försöker variera dig så mycket du kan. Låtlista är inte obligatoriskt men det är ju en bra grej att ha om mottagaren råkar gilla någon av låtarna väldigt mycket och vill höra mer!

Vi förutsätter att musiken är gratis och fri att sprida!

Det är inte nödvändigt att lyxa till det med vadderade kuvert (men självklart får man göra det om man nu känner att man vill) och grejer, det räcker att slå in din skiva i papper. Att posta en skiva kostar vanligtvis två frimärken. Ett stort plus är ett vackert albumomslag, gärna handgjort!

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig och sedan börja pyssla med din skiva! [smile]

Sista anmälningsdag: 7 Juli.


   
Citera

Jag vill! 😀 Skickar adress genast! 🙂


   
SvaraCitera

Jag är gärna med. Kör vi recension på mottagna skivan sen också, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Kör vi recension på mottagna skivan sen också, eller?

Hm, ja! Varför inte? Blir roligare så. Lägger till det!


   
SvaraCitera

Capture:

Hm, ja! Varför inte? Blir roligare så. Lägger till det!

Jamenprecis. Kan vara skoj att få lite feedback från den man skickar till. Behöver ju inte vara något stort, bara skriva ner ett par rader om varje låt och så smacka dit ett betyg.


   
SvaraCitera

Ja!


   
SvaraCitera

Jag är på! [party]


   
SvaraCitera

yes!!


   
SvaraCitera

Är på ;o


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go go go!

Lajnowh:

yes!!

Buddah:

Är på ;o

Capture:

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är med. [party]


   
SvaraCitera

Jag är på! 🙂


   
SvaraCitera

Kan man inte bara linka låtar över youtube/spotify?


   
SvaraCitera

Är med!


   
SvaraCitera