Aviseringar
Rensa alla

Blandskivebyte #5


Ämnesstartare

Okej mina damer och herrar, det har blivit dags för det femte blandskivebytet! Eftersom jag är alltför bekvämlig av mig för att skriva ner regler och annat skit här så kopierar jag bara Captures utmärkta beskrivning från förra bytet:

----------------------------

Det hela går ut på att ett visst antal forumanvändare bränner ihop varsin überfestlig blandskiva. Alla får sedan varsin adress av mig och postar sin skiva till den adressen. Alla byter helt enkelt skivor med varandra. När man mottagit sin skiva lyssnar man igenom den och skriver sedan en utförlig och ärlig recension här!

På skivan bör det helst finnas 8-20 spår men självklart kan detta variera beroende på låtlängd och sådana saker. Alla musikstilar är accepterade, men det är alltid roligare om du försöker variera dig så mycket du kan. Låtlista är inte obligatoriskt men det är ju en bra grej att ha om mottagaren råkar gilla någon av låtarna väldigt mycket och vill höra mer!

Vi förutsätter att musiken är gratis och fri att sprida!

Det är inte nödvändigt att lyxa till det med vadderade kuvert (men självklart får man göra det om man nu känner att man vill) och grejer, det räcker att slå in din skiva i papper. Att posta en skiva kostar vanligtvis två frimärken. Ett stort plus är ett vackert albumomslag, gärna handgjort!

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig och sedan börja pyssla med din skiva!

ANMÄLAN AVSLUTAD!

----------------------------

Tänkte jag skulle vänta med att dela ut adresser till dess att deadline gått ut, och sen bara lotta ut vem som ska skicka till vem. Låter det okej?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

anmäler mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*dubbelpost*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

anmäler mig.

Chickfactor:

anmäler mig.

Räcker du anmäler dig en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Räcker du anmäler dig en gång.

oj dubbelpost;@


   
SvaraCitera

jag anmäler mig! [party]

Dock är jag i Japan från den 16:e till 28:e, men skickar såfort som möjligt efter att jag kommit hem igen.

Dold text: om jag inte kan få en randomadress lite tidigare och skicka den innan jag åker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skivan är klar funderar på omslag kan inte rita så det är uteslutet (om jag inte erbjuder någon kooling vissa tjänster för't[cute])

men jaja får se.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

skivan är klar funderar på omslag kan inte rita så det är uteslutet (om jag inte erbjuder någon kooling vissa tjänster för't[cute])

Varför inte skriva ut bilder från datorn, eller klippa ur tidningar?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Varför inte skriva ut bilder från datorn, eller klippa ur tidningar?[party]

gjorde det förra gången har kass skrivare så det ser f1 b ut;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill jag vill jag vill!


   
SvaraCitera

Chickfactor:

gjorde det förra gången har kass skrivare så det ser f1 b ut;c

gör collage av tidningsutklipp då![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

kan inte rita så det är uteslutet

Är väl inte så svårt? Ritade ihop ditt omslag på några minuter, fast det blev lite fail.


   
SvaraCitera

Har bestämt tema, bara att välja låtar, mixa ordning och fixa snyggt omslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Är väl inte så svårt? Ritade ihop ditt omslag på några minuter, fast det blev lite fail.

najsigare än mitt iaf:E

Blivande_japan:

gör collage av tidningsutklipp då![party]

nej för rörbarnigt;E


   
SvaraCitera

Chickfactor:

nej för rörbarnigt;E

nej, det är alltid trevligt![bigcheers]


   
SvaraCitera