Aviseringar
Rensa alla

Blandskivebyte #7


Ämnesstartare

Tyckte att det var alldeles för länge sedan det var ett blandskivebyte, så jag kör igång ett!

Det hela går ut på att ett visst antal forumanvändare bränner ihop varsin überfestliga blandskiva. Alla får sedan varsin adress av mig och postar sin skiva till den adressen. Alla byter helt enkelt skivor med varandra. När man mottagit sin skiva lyssnar man igenom den och skriver sedan en utförlig och ärlig recension här! Man får utforma recensionen lite hur man vill. Recsensera låt för låt, hela skivan i allmänhet eller vad man nu kan tänkas hitta på. Man får väldigt gärna också posta ett foto på skivomslaget.

OBS! Alla måste skriva en recension!

På skivan bör det helst finnas 8-20 spår men självklart kan detta variera beroende på låtlängd och sådana saker. Alla musikstilar är accepterade, men det är alltid roligare om du försöker variera dig så mycket du kan. Låtlista är inte obligatoriskt men det är ju en bra grej att ha om mottagaren råkar uppskatta någon av låtarna väldigt mycket och vill höra mer!

Vi förutsätter att musiken är gratis och fri att sprida!

Det är inte nödvändigt att lyxa till det med vadderade kuvert (men självklart får man göra det om man nu känner att man vill), det räcker att slå in din skiva i lite papper. Att posta en skiva kostar vanligtvis två frimärken, om det är en skiva med vanligt plastfodral. Är det ett CD-kuvert räcker det med ett frimärke. Ett stort plus är ett vackert albumomslag, gärna handgjort!

Vill du vara med är det bara att skicka din adress i ett PM till mig och sedan börja pyssla med din skiva!

Sista anmälningsdag: 5 juli
Adresserna skickar jag ut så fort som möjligt efter sista anmälningsdagen.

Lite omslagsinspiration:
Image
Image
Image
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag ska tänka på saken [blush]


   
SvaraCitera

Åh, jag tror jag vill vara med. Är dock dålig på musik och kan ej bränna :C Får försöka fixa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Åh, jag tror jag vill vara med. Är dock dålig på musik och kan ej bränna :C Får försöka fixa.

Be någon att bränna åt dig!


   
SvaraCitera

hade varit roligt... även om jag inte fått några skivor tillbaks de två senaste gångerna[mad]

Dold text: ska hel enkelt tänka på saken


   
SvaraCitera

Underlig:

Åh, jag tror jag vill vara med. Är dock dålig på musik och kan ej bränna :C Får försöka fixa.

Du behöver en tom skiva och WMP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hade varit roligt... även om jag inte fått några skivor tillbaks de två senaste gångerna

Tredje gången gillt, three is a magic number och så vidare!


   
SvaraCitera

Capture:

Tredje gången gillt, three is a magic number och så vidare!

iofs!


   
SvaraCitera

Men åh, vet inte vilken adress jag bör ge ut :C vet ju inte vart jag kommer att vara då :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Men åh, vet inte vilken adress jag bör ge ut :C vet ju inte vart jag kommer att vara då :C

Du kan ju börja pyssla på en skiva och sedan skicka adressen när du vet var du kommer att vara. Adresserna skickas ju inte ut förrän om två veckor.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Är gärna på!


   
SvaraCitera

Image
står man och inte mon, obs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paddan Med Ny Puls:

obs.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Är gärna på!

Capture:

skicka din adress i ett PM


   
SvaraCitera