Aviseringar
Rensa alla

Blandskivebyten #3


Ämnesstartare

Kära forumanvändare,
musik är glädje och glädje behöver spridas. Spridas som en varm sommarvind genom Sveriges alla landskap. Därför är det nu dags för ett nytt blandskivebyte.

Det funkar helt enkelt så att ett visst antal (helst ett jämnt antal) forumanvändare skapar varsin blandskiva med omkring 8-20 spår. Därefter lottar jag vilka par det blir som ska få äran att byta skiva med varandra, varefter jag delar ut adresserna till de som är berörda. Sedan är det bara att traska iväg till en postlåda och skicka din skiva.

Du kan slå in din skiva i ett helt vanligt papper, så länge du ser till att använda ordentlig med tejp för att försluta den säkert. Kostar vanligen två frimärken.

Kreativa skivomslag är alltid uppskattat och om man verkligen inte vill är det inte nödvändigt att bifoga låtlista. Alla musikstilar är okej men tänk på att variation uppskattas av de flesta.

(Vi förutsätter att musiken är köpt och kopierad lagligt.)

Finns det några intresserade?

Sista anmälningsdag är fredag den 5/6!

Edit: Glömde! Skicka din adress i PM till mig om du är intresserad så blir det smidigt hanterat.

[smile]


   
Citera

   
SvaraCitera

Spotify kan man ju köra med.


   
SvaraCitera

/join


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241561&page=1#9706354


Såg den men tycker det är sjukt mycket trevligare att få saker med posten. Håll med!


   
SvaraCitera

massgrav:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241561&page=1#9706354

​​
Är ju inte samma sak! Här ska man ju skicka med post och så.
Har inte du skapat en liknande tråd för ganska länge sedan?

Jag är på i alla fall! [party]
Skulle vara roligare om man på något vis inte visste vem man skickade skivan till, hur det nu skulle gå till... [sad]


   
SvaraCitera

Capture:

Har inte du skapat en liknande tråd för ganska länge sedan?

Jo jag skapade en sådan tråd för typ.. något år sedan är det väl nu.

nesinnas:

Såg den men tycker det är sjukt mycket trevligare att få saker med posten. Håll med!

Sant, men vore roligt om man kunde.. Merge'a båda!

Är på!


   
SvaraCitera

massgrav:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241561&page=1#9706354

Sagitta:

Spotify kan man ju köra med.

Skivor i fysiskt format är skojigare, speciellt med ett egenhändigt tillverkat skivomslag, också.


   
SvaraCitera

Capture:

Skulle vara roligare om man på något vis inte visste vem man skickade skivan till, hur det nu skulle gå till... [sad]

Skulle ju gå om en central person fick personers adresser, och sedan bara drog någon random där u som h*n skulle skicka skivan till.


   
SvaraCitera

massgrav:

Skulle ju gå om en central person fick personers adresser, och sedan bara drog någon random där u som h*n skulle skicka skivan till.

Så alla skickar sina skivor till t.ex. nesinnas - som sedan skickar vidare skivorna?
Eller vad menar du? [cute]


   
SvaraCitera

Capture:

Så alla skickar sina skivor till t.ex. nesinnas - som sedan skickar vidare skivorna?
Eller vad menar du? [cute]

Om vi säger såhär. Alla de som vill vara med skickar sina adresser till t.ex mig, jag delar sedan ut random adress till random person, således får alla varsin skiva men ingen vet vem det är som skickat vad osv!


   
SvaraCitera

Capture:

Så alla skickar sina skivor till t.ex. nesinnas - som sedan skickar vidare skivorna?
Eller vad menar du? [cute]

Nä, tror att han menar att vi langar adresserna och hon bestämmer ordningen i cirkelskickandet!


   
SvaraCitera

Är på! 😀


   
SvaraCitera

Om vi kör så som jag påpekade, vem skall ta adresser? Jag känner mig manad om det är så, är ju faktiskt snäll, tuff och Mod (Går att lita på mig [cool])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Skulle vara roligare om man på något vis inte visste vem man skickade skivan till, hur det nu skulle gå till...

Forumnamnen behöver inte nödvändigtvis avslöjas.

massgrav:

Alla de som vill vara med skickar sina adresser till t.ex mig, jag delar sedan ut random adress till random person, således får alla varsin skiva men ingen vet vem det är som skickat vad osv!

Var så det var tänkt, glömde skriva det bara. Har ändrat [y]


   
SvaraCitera