Aviseringar
Rensa alla

blåst chey, fml


Ämnesstartare

Myksa:

Ja då är det ju faktiskt strunt samma.
Spar till något bra istället. Körkort eller boende.

Sant, tjänar mer på det i längden. Får jag tillbaka mina pengar så blir det att S P A R A ! Dock mycket liten chans vilket resulterar att jag kommer vara pank hela sommarn, "pengar rullar in som det ska, det går bra nu" [n]


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

"pengar rullar in som det ska, det går bra nu" [n]

Ibland går det bra, ibland går det dåligt. [cheers]


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Den kostade drygt 7000 i affären

FINNS DET MOBILTELEGFONER FÖR 7000 KR????
MEN OM MAN TAPPAR DEN I MARKEN DÅ, DÅ HAR MAN SLÄNGT ALLA PENGAR I SJÖN????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

FINNS DET MOBILTELEGFONER FÖR 7000 KR????
MEN OM MAN TAPPAR DEN I MARKEN DÅ, DÅ HAR MAN SLÄNGT ALLA PENGAR I SJÖN????

Gud ja!
Njaaa, när du köper en telefon så har du oftast garanti på din telefon inom 1 år så ifall det skulle vara några mjukvarufel,alltså att mobilen gått sönder så lämnar du bara in den så åtgärdar de probleme, skulle de mot förmodan inte gå så får du en ny lur. Och ja det stämmer, jag fick det för ett par år sedan.

Men skulle du däremot tappa telefonen i vatten och det sker en vattenskada så är det DITT fel och då måste du betala en viss summa eller tecknat försäkrings från första dagen då du köpa din telefon. Telefoner brukar oftast hålla trots att man tappat den en gång i marken så det bör inte vara några problem, dock är mobilen som jag är ute efter gjord av glas på utsidan så ja, man lär få en och annan repa på skärmen eller som min kära kompis lyckades göra, total pajja hela skärmen så att man inte längre ser någonting men det är därför skydd till mobiler finns! [y]


   
SvaraCitera