Aviseringar
Rensa alla

Blått hår och septum?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag har färgat håret blått och jag har märkt att färgen försvinner väldigt snabbt, även fast att jag bara tvättar håret 1-2 gånger i veckan. Så jag undrar om det är någon som vet någon produkt, typ balsam eller så, som får färgen att sitta kvar längre? Eller är det bara att färga om ganska ofta? Har väldigt kort hår, så det hinner inte bli så slitet.

Undrar också om det är någon som har septumpiercing? Tänkte pierca mig i helgen och vill veta om det gör så himla ont som folk säger...?


   
Citera

vet ej


   
SvaraCitera

alltså det finns ju bara toningar så enda sättet att behålla färgen är väl att använda toning regelbundet och inte tvätta håret alltför ofta

andra frågan har jag inget svar på


   
SvaraCitera

apa


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

saiima:

Undrar också om det är någon som har septumpiercing?

Funderade sjukt länge på att skaffa det. Tills jag insåg att jag lär inte passa i det, så då bestämde jag mig för en Vertical eller en vertical labret fårse.
Men jag har hört av bekanta att en septum gör mer ont än en vertical labret, men att det går fortare och på det viset kanske är mindre smärtsamt? Beror på vad man tycker är smärtsamt! Men du känner ju själv ifall du tar dina naglar och trycker där så gör det ju för jädrans ont, men det kommer gå fort [love]


   
SvaraCitera

vad det inte nån pojke i 'mitt liv som hund'' som hade blåaktigt hår pga något vatten hmm..


   
SvaraCitera

Vem som helst fattar väl att det inte är SKÖNT att pierca sig, om man inte gillar sånt såklart


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

vad det inte nån pojke i 'mitt liv som hund'' som hade blåaktigt hår pga något vatten hmm..

minns bara att jag spottade oboy över hela bordet 2 ggr


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

minns bara att jag spottade oboy över hela bordet 2 ggr

minns inget :ß


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

minns inget :ß

dom brottades och hon var tjej


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

dom brottades och hon var tjej

jaaa juste


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

jaaa juste

ska stänga av datorn inom några minuter
imorgon är det fredag då vill jag att det ska kännas bra
åker du då?


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

ska stänga av datorn inom några minuterimorgon är det fredag då vill jag att det ska kännas braåker du då?

aa smart, tänker inte va lika smart [blush]

mmh lördag :ß


   
SvaraCitera