Forumet - Blazer?

Blazer?

392 0 18
Tja. Jo jag planerade att skaffa mig en blazer. Har typ alltid varit sjukt inne på att skaffa mig en. Men har två frågor.

Jag är 16, vad anses om att ha en blazer i skolan? Främst till tjejer då jag skiter i vad killar tycker. Jag menar då en "ledig" blazer.

Var kan man köpa en snygg blazer? Och om man köper på nätet, hur ska man tänka på storlekar? Jag har t.ex M när det gäller t-shirtar, gäller M på blazern då också?

Är sjukt kass på mode, kläder osv så lite tips och så är välkommet.

Spana också in:

keybored:

Blazer köper du från Asos.

Jag klär mig ofta i kavaj med upprullade ärmar, vilket är vardagsklädsel för mig. Det är väldigt snyggt och självsäkert. Ser ingen anledning till att du inte skulle kunna ha det.

Suit up!

Tack. Hittade en skitsnygg på H&M som jag tror jag kommer köpa, men hur menar du med upprullad? Alltså precis som med andra kläder att du rullar upp till handleden eller?
Och jo, exakt det var min tanke med det hela, ser liksom snyggt och självsäkert ut.
Daedalus:

Tack. Hittade en skitsnygg på H&M som jag tror jag kommer köpa, men hur menar du med upprullad? Alltså precis som med andra kläder att du rullar upp till handleden eller?
Och jo, exakt det var min tanke med det hela, ser liksom snyggt och självsäkert ut.

Rulla upp till armbågen. Man skall se dina underarmar.