Aviseringar
Rensa alla

Bleka brunt(färgat) hår?


Ämnesstartare

vad kommer hända? kommer det blekas normalt eller kommer det bruna bestå?

vill minnas att när jag hade rött kvar i håret och blekte förut så vart det röda typ lite ljusare men försvann knappast


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

svara snabbt, vill bleka nu 😛


   
SvaraCitera

Det blir typ oranget/gult, beroende på hur mycket man bleker. Jag fick även "utväxt" eftersom det blektes mer där, än på ställena där det var färgat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Det blir typ oranget/gult, beroende på hur mycket man bleker. Jag fick även "utväxt" eftersom det blektes mer där, än på ställena där det var färgat..

ja jag har ju redan utväxt som är ljust eftersom jag är ljushårig från början (men inte så blond som jag vill vara)

vad ska man göra då? det här med avfärgning, vad är det? har aldrig använt


   
SvaraCitera

DMITRI:

ja jag har ju redan utväxt som är ljust eftersom jag är ljushårig från början (men inte så blond som jag vill vara)

Så hade jag det också. Det blev mer utväxt, men det orangea går ur efter någon vecka, det kanske inte blir så blont men jag tror man får vänta och bleka igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Så hade jag det också. Det blev mer utväxt, men det orangea går ur efter någon vecka, det kanske inte blir så blont men jag tror man får vänta och bleka igen.

det "går ur"?

blir det brunt igendå eller


   
SvaraCitera

DMITRI:

det "går ur"?

blir det brunt igendå eller

Nej, det bara blir inte oranget. Som om man skulle tabort den orangea färgen och göra så att det blir blont typ.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera