Forumet - Bleka håret

Bleka håret

2916 1 32
patricia123:

hm, kanske det.. annars kan man ju beställa också. Var det svårt att göra det hemma??

Varför skulle du beställa och varifrån? Har aldrig beställt och jag blekte håret i typ sju år.
Nejdå. Men bra om man har någon till hjälp för att fixa där man inte ser. Trots spegel så är det lite pilligt att få det jämt fördelat över utväxten och samtidigt undvika det redan blekta.

Spana också in:

patricia123:

rödbrunt men ska färga det hel brunt och sedan bleka topparna för att göra en dip dye..

haha, har också haft rött, sen brunt.
och nu har jag ljusa toppar.
mitt är dock fortfarande lite skiftande i orange.
ska bleka det snart igen.

jag har haft tur, mitt hår har klarat blekningar.
antar att min hårkvalitet är bra.
men, vill ändå säga. var försiktig!
vänta mellan gångerna du bleker, för du kommer få bleka mer än en gång. kommer aldrig gå annars.
penja:

haha, har också haft rött, sen brunt. och nu har jag ljusa toppar. mitt är dock fortfarande lite skiftande i orange. ska bleka det snart igen. jag har haft tur, mitt hår har klarat blekningar.antar att min hårkvalitet är bra. men, vill ändå säga. var försiktig!vänta mellan gångerna du bleker, för du kommer få bleka mer än en gång. kommer aldrig gå annars.

jo jag vet, man måste vänta nån vecka innan man bleker det igen [smile] Jag har färgat mitt hår väldigt många gånger och det har inte tagit skada av det så jag tror nog att det ska gå bra [smile] tack för tipset! [y]