Aviseringar
Rensa alla

Bleka håret 2 dagar i rad?


Ämnesstartare

går det bra att bleka håret två dagar i rad om man bara bleker topparna?


   
Citera
Ämnesetiketter
Paseo

kör på. i vanliga fall skulle jag säga nej men kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

kör på. i vanliga fall skulle jag säga nej men kör.

varför säger du ja nu då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

kör på. i vanliga fall skulle jag säga nej men kör.

varför säger du ja nu då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

kör på. i vanliga fall skulle jag säga nej men kör.

varför säger du ja nu då?[cute]


   
SvaraCitera

Skulle aldrig göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Skulle aldrig göra det.

Har läst att vissa gör det två gånger på samma dag. fast det skulle jag nog inte göra


   
SvaraCitera

patricia123:

Har läst att vissa gör det två gånger på samma dag. fast det skulle jag nog inte göra

Skulle inte bleka håret alls. Man kan färga det ljust. Det gjorde jag för några månader sen och det gick väldigt bra.


   
SvaraCitera

hehehe, jag gjorde det när jag skulle få mitt svarta till blont. slitet <33333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Skulle inte bleka håret alls. Man kan färga det ljust. Det gjorde jag för några månader sen och det gick väldigt bra.

det går inte om man har brunt hår 🙂 och har redan blekt men behöver bara bleka en gång till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

hehehe, jag gjorde det när jag skulle få mitt svarta till blont. slitet <33333

haha 🙂 men jag fick med en hårinpackning man skulle andvända direkt efter så det blev inte sååå slitet men fortfarande ganska slitet haha 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

patricia123:

varför säger du ja nu då?

dels därför att du bara bleker dina toppar och ej har blekt de så mycket innan, dels därför att jag har erfarenhet av extrema blekningar och det krävs en hel del för att det ska slå fel. lättast är dessutom att det slår fel i hårbotten då det lätt kan börja brännas där så håret går av, men du ska ju som sagt bara bleka topparna. så kör på.


   
SvaraCitera

det blir torrt och slitet. men va fan. skit i det. gört.


   
SvaraCitera
Paseo

stereo total:

det blir torrt och slitet. men va fan. skit i det. gört.

ja alltså, om man vill behålla det ljust sen ja. men att bleka håret är som att ta en ketchup flaska och tömma ut allt innehåll. då blir flaskan ledsen, men om man fyller i flaskan med något igen blir den glad. så eftersom håret ska färgas efter blekningen, dessutom med en balsamfärg, kommer håret repareras bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ja alltså, om man vill behålla det ljust sen ja. men att bleka håret är som att ta en ketchup flaska och tömma ut allt innehåll. då blir flaskan ledsen, men om man fyller i flaskan med något igen blir den glad. så eftersom håret ska färgas efter blekningen, dessutom med en balsamfärg, kommer håret repareras bra.

Hihi juste, du sa i din video! den var jättebra:) har bestämt mig för att bleka idag igen 🙂


   
SvaraCitera