Aviseringar
Rensa alla

Bleka håret


Ämnesstartare

penja:

haha, har också haft rött, sen brunt. och nu har jag ljusa toppar. mitt är dock fortfarande lite skiftande i orange. ska bleka det snart igen. jag har haft tur, mitt hår har klarat blekningar.antar att min hårkvalitet är bra. men, vill ändå säga. var försiktig!vänta mellan gångerna du bleker, för du kommer få bleka mer än en gång. kommer aldrig gå annars.

jo jag vet, man måste vänta nån vecka innan man bleker det igen [smile] Jag har färgat mitt hår väldigt många gånger och det har inte tagit skada av det så jag tror nog att det ska gå bra [smile] tack för tipset! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till en frisör istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Bad Lullaby:

Gå till en frisör istället.

men det kostar ju så jäävulskt mycket [n]


   
SvaraCitera
Paseo

fuck frisör bullshit.
blek du dina toppar det är lugnt.


   
SvaraCitera

Dipdye är ju sjukt lätt att göra själv. Köp ngt billigt, typ jane hellen mood och låt sitta i länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Dipdye är ju sjukt lätt att göra själv. Köp ngt billigt, typ jane hellen mood och låt sitta i länge.

vad är jane hellen mood för nåt? haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, blekmedel.. kan man bara beställa eller finns det i affärer också?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

fuck frisör bullshit.blek du dina toppar det är lugnt.

eller hur, bleka håret hos frisören kostar sjukt mycket.


   
SvaraCitera

alltså gå bara till en helt vanlig jävla mataffär och köp den blondaste färgen som finns


   
SvaraCitera
penja

förstår ej problemet här.
blekning finns i alla mataffärer och klädaffärer som åhlens, lindex, hm osv.


   
SvaraCitera
penja

hur gammal är du?
du kanske borde vänta lite med att bleka håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

alltså gå bara till en helt vanlig jävla mataffär och köp den blondaste färgen som finns

ta't lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

hur gammal är du?du kanske borde vänta lite med att bleka håret.

jag är 13. varför det?


   
SvaraCitera
penja

patricia123:

jag är 13. varför det?

du kändes väldigt ung då du inte verkade ha koll på att hårfärg och blekning går att köpa nästan var som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

du kändes väldigt ung då du inte verkade ha koll på att hårfärg och blekning går att köpa nästan var som helst.

jaha.. jag tänkte beställa det från en hemsida där jag har läst att dom har väldigt bra blekmedel, mycket bättre än dom i affärerna.


   
SvaraCitera