Aviseringar
Rensa alla

bleka självskade ärr


isola:

Låter som skrock, funkar det verkligen? [confused]

Ja faktiskt, både jag och ett par av mina kompisar testade det [crazy] Precis som kastanjevatten gör huden mörkare.

YaBasta:

det är ju halva nöjet med att tatuera sej tycker jag!

Beror ju på vad man vill jobba med i framtiden.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

annars kan du göra som många andra (inkl mig själv) skit i vad andra tycker. Det är sällan någon kommer ge dig kommentarer, jag tror jag har fått fem st allt som allt, bättre det än att svettas.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Ja faktiskt, både jag och ett par av mina kompisar testade det [crazy] Precis som kastanjevatten gör huden mörkare.

Man baddar på det, eller dricker det? [shake] Baddar antagligen. [blush]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Beror ju på vad man vill jobba med i framtiden.

förmodligen vill man inte jobba med såna jobb där det är fel med tatueringar om man tatuerar sej.


   
SvaraCitera

isola:

Man baddar på det, eller dricker det? [shake] Baddar antagligen. [blush]

Haha man baddar på det ^_^


   
SvaraCitera

eyjayy:

Kan man bleka med citron? Aceton? Klorin? Eller måste jag få något recept på någon dyr kräm? Ge gärna tips på någon billig kur så jag slipper svettas i mina tjocktröjor under sommaren.

Bleker med tiden.

Annars laser eller vad man använder.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Haha man baddar på det ^_^

Finns ju folk som baddar på kastanjevatten på huden på blek hud under sommaren, men det verkar väldans kladdigt och jobbigt att badda överallt - men jag måste ändå prova någon gång för att se om det funkar. [crazy]


   
SvaraCitera

concealer i kombination med puder funkar braför att dölja dem tillfälligt iaf[party]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

concealer i kombination med puder funkar braför att dölja dem tillfälligt iaf[party]

Dyrt om man har 750 ärr att dölja varje dag liksom [no-no]


   
SvaraCitera

eyjayy:

Tack på förhand [wink]

Gjorde precis som du och gick med långärmat i flera år, vilket så klart blev svettigt och jobbigt på sommaren. Dessutom var det tråkigt att inte kunna ha snygga t-shirts utan att ha en långärmad tröja under.

Skit bara i vad folk kan tänkas tycka. Jag slutade ha långärmat i höstas. Klart att jag fick blickar ifrån folk i min gymnasieklass, men ingen brydde sig egentligen. Det la sig efter ett par dagar liksom.

Det har hänt att kompisar/folk som jag precis lärt känna har frågat, men då säger jag bara precis som det är. Inget mer med det och de brukar uppskatta min ärlighet. De flesta är väldigt förstående. [cheers]


   
SvaraCitera

isola:

Dyrt om man har 750 ärr att dölja varje dag liksom [no-no]

eftersom att bara en person någonsin sett dom antog jag att dom inte satt på något jättesynligt ställe[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

eftersom att bara en person någonsin sett dom antog jag att dom inte satt på något jättesynligt ställe[sad]

Då kanske hon måste visa dem i samband med sexande, och då kanske hon råkar kladda ner killen/tjejen med smink. Jag skulle inte vilja bli nerkladdad med smink under sex. [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

och då kanske hon råkar kladda ner killen/tjejen med smink

därför man har puder ovanpå. då fäster concealern och kladdar inte av sig på varken kläder lakan eller partner[no-no]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

därför man har puder ovanpå. då fäster concealern och kladdar inte av sig på varken kläder lakan eller partner[no-no]

[love] till min bff som kan allt sådant


   
SvaraCitera

isola:

[love] till min bff som kan allt sådant

varför är det något bra?[surprised]


   
SvaraCitera