Aviseringar
Rensa alla

Bleka svart mörkt hår! Help!


Ämnesstartare

Det ar so har att jag vill bleka mitt svarta hor so ljust som mojligt! Sist blekte jag 2 gg och det blev orange och failat.Men denna gongen ska jag fan lyckas har jag bestemt haha! Har kompisar som har lyckats. Men pallar inte go till frisor for att det ar dyrt. Undrar hur lenge man moste venta mellan varje blekning och hur monga gonger man kan bleka efter varandra? Kan man gora det 2 gonger om dagen med nora timmars mellanrum? Gissar po att jag kommer behova bleka 3-4 gonger. Och vilken blekning ar best och mest effektivast? Och inte so dyr heller med tanke po att jag kommer behova nora stycken. Horde att Jane hellen mood ar bra! Tips? Tack po forhand [smile]


   
Citera

du måste bleka typ 3295 gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du måste bleka typ 3295 gånger

Puss porej med ass hole.


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Puss porej med ass hole.

puss puss


   
SvaraCitera

fett fail att ha svart hår![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag blekte från svart till blondt. Det tog ärligt talat säkert 6ggr innan jag fick det till blondt om jag ska vara ärlig och det lär ha blivit bättre och lika dyrt att gått till frisören har jag lärt mig nu. XD[/quote

Oh okej 🙂 Vilken blekning anvende du? Var horet jette slitet efter? Jag vill liksom inte ha blont hor men so pass ljust so att jag kan legga po rosa ferg so det recker nog om det blir en ljus orange typ [smile]


   
SvaraCitera

Om du vill bli blond behöver du iallafall inte besvära dig med att lära dig stava. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Om du vill bli blond behöver du iallafall inte besvära dig med att lära dig stava

Jag ar po semester utomlands kanske? Till skillnad fron dig som sitter och checkar bingo med foreldrarna varje kvell 🙂


   
SvaraCitera

Mitt tips till dig är att SLINGA DET. SLINGASLINGASLINGA ett par gånger tillslut kommer det bli ljust... Använd dig av jane hellen.


   
SvaraCitera

Jane hellen MOOD pärlblond. alternativt askblond. tar bort gula toner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mitt tips till dig är att SLINGA DET. SLINGASLINGASLINGA ett par gånger tillslut kommer det bli ljust... Använd dig av jane hellen.

Jo men jag har inte tolamod haha! Men tack endo 🙂

Jane hellen MOOD pärlblond. alternativt askblond. tar bort gula toner.

Leste po deras hemsida att perlblond gor horet 2-3 nyanser ljusare men eftersom jag har motk hor kommer jag behova mycket av det medans blonderingen "ultrablond" gor horet upp till 6 nyanser ljusare 🙂 So jag tror jag kor po det med tack for tipset [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Jane hellen MOOD pärlblond. alternativt askblond. tar bort gula toner.

Leste po deras hemsida att perlblond gor horet 2-3 nyanser ljusare men eftersom jag har motk hor kommer jag behova mycket av det medans blonderingen "ultrablond" gor horet upp till 6 nyanser ljusare 🙂 So jag tror jag kor po det med tack for tipset [smile]


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Det ar so har att jag vill bleka mitt svarta hor so ljust som mojligt!

Álltså jag vill inte pissa på din parad och sådär, men det blir konstigt när man bleker håret och har svart hår. Men, om det nu är vad du vill så kan jag bara rekommendera att bleka många ggr.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Álltså jag vill inte pissa på din parad och sådär, men det blir konstigt när man bleker håret och har svart hår. Men, om det nu är vad du vill så kan jag bara rekommendera att bleka många ggr

HAHHAHAH lungan! Nej men jag menade "blondering" eller vafan alla kallar det,molet ar att det ska bli ljust so jag kan legga po en fin rosa "smakfull" ferg [crazy]
Jo men hur lenge moste jag venta mellan varje blondering? Vill inte bli skallig eller gronhorig [sad] Inte charmigt precis haha..


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Leste po deras hemsida att perlblond gor horet 2-3 nyanser ljusare men eftersom jag har motk hor kommer jag behova mycket av det medans blonderingen "ultrablond" gor horet upp till 6 nyanser ljusare 🙂 So jag tror jag kor po det med tack for tipset

ta inte ultrablond. du kommer få så gult hår.
Är du utländsk (har mörkare skinn än vanligt svenkst grisrosa) ?
Hur blont hår vill du ha?


   
SvaraCitera