Aviseringar
Rensa alla

Blev drogad.


Ämnesstartare

Jag var på fest i helgen och har misstankar om att jag blev drogad, om jag går och gör ett pissprov åker jag dit då om jag nu har droger i blodet? Om jag förklarar att jag tror att jag har blivit drogad..


   
Citera
Draug

beror helt på, om du vänder dig till den lokala polismakten blir du garanterat till 90% misstrodd och förnedrad, så det råder jag inte till.


   
SvaraCitera

Är lätt hänt om man inte är uppmärksam över sitt glas eller ölen som sprids på fester  .

Sen beror det på lite vad det kan ha varit för drog ,då spår ämnen kan va kvar i kroppen i två veckor vissa fall längre 🙂 


   
SvaraCitera

varför tror du att du vart drogad? 


   
SvaraCitera

Varför rädd att set ska synas i kissprov? Måste du lämna sådana av någon anledning?


   
SvaraCitera

klingan:
Jag var på fest i helgen och har misstankar om att jag blev drogad, om jag går och gör ett pissprov åker jag dit då om jag nu har droger i blodet? Om jag förklarar att jag tror att jag har blivit drogad..

tvivlar på att du skulle åka dit. om du nu hade tagit droger med flit skulle du väl inte ha gått och bett om att bli testad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
varför tror du att du vart drogad? 

Drack mycket mindre än vad jag brukar, allt vart svart. Vaknade upp på ett bord av att en kompis satt och skakade liv mig. Hade varit medvetslös/sovit i ca 30 min. Efter det grät jag som en tok resten av kvällen utan anledning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Varför rädd att set ska synas i kissprov? Måste du lämna sådana av någon anledning?

Gasolinerainbow:
Varför rädd att set ska synas i kissprov? Måste du lämna sådana av någon anledning?

Nej jag måste inte lämna pissprov, bara nyfiken på om jag blev drogad och vad det kan ha varit. Men jag känner att jag skippar att testa mig ifall det blir så att jag har droger i blodet, och får skit för det.


   
SvaraCitera

blev också drogad en gång. det var asnajs.

med "en gång" så menar jag i själva verket många gånger.

klingan:

Drack mycket mindre än vad jag brukar, allt vart svart. Vaknade upp på ett bord av att en kompis satt och skakade liv mig. Hade varit medvetslös/sovit i ca 30 min. Efter det grät jag som en tok resten av kvällen utan anledning. 

låter som att någon drogat dig med alkohol.


   
SvaraCitera

Draug:
beror helt på, om du vänder dig till den lokala polismakten blir du garanterat till 90% misstrodd och förnedrad, så det råder jag inte till.

Nej, misstrodd vet jag inte om man blir. Däremot tror jag inte att dom bryr sig särskilt mycket, det är få som prioriterar det om det inte hänt ett till brott såsom stöld, våldtäckt och dyl. samtidigt. 


   
SvaraCitera
tla
 tla

Ser inte problemet. Om du inte ska göra ett prov så är det bara att lära sig av läxan. Jag har också råkat ut för detta. Shit happens 


   
SvaraCitera

Ska du pissa enligt pisseschema så ring in och berätta.  berätta för någon i din närhet först, berätta för polisen en dag senare, ser bra ut på pappret.


   
SvaraCitera
Draug

citybird: Nej, misstrodd vet jag inte om man blir. Däremot tror jag inte att dom bryr sig särskilt mycket, det är få som prioriterar det om det inte hänt ett till brott såsom stöld, våldtäckt och dyl. samtidigt.

det beror helt på vem du är eller hur du ser ut i deras ögon. Poliser har fördomar inpräntade och hjärntvättade från aspirantstadiet. Tyvärr bryr dom sig inte ett skit nej, dom bryr sig bara om hur deras kvoter ser ut på pappret. Hur många dom tagit för si och så många brott. Resten finns inte för dom. Många vill inte ens ha med polisen att göra, för dom vet att en anmälning t.ex är helt lönlös, dom klarar inte upp det ändå.
Finns statistik över hur många brott som faktiskt klaras upp och det är inga roliga siffror vad jag vill minnas.

Kommer ihåg den dagen jag förlorade allt förtroende för den så kallade "polismakten" det var många år sen nu men minns det fortfarande lika väl. En nyrekryterad aspirant som pekade finger åt mig rakt upp i ansiktet och samtidigt hetsade han " kom igen då" jag kommer ihåg att jag frågade vad fan han menade med det? svaret jag fick ifrån honom var " det vet du mycket väl" hade inte gjort någonting alls för att förtjäna ett sånt bemötande. Har sett poliser göra saker som får mig att må illa rent utav.

 Vill du få riktig hjälp gå INTE till polisen dom ljuger, misshandlar och gör saker det inte ens finns ord för.


   
SvaraCitera

Helvete vad mkt man måste dricka för att det ska svartna för ögonen.. eller aa beror la på kroppstyper osv. 


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt vad det är för annan drog du skulle kunna ha fått i dig? Med tanke på att du legat däckad i en halvtimme sen bara gråtit. 


   
SvaraCitera