Aviseringar
Rensa alla

Blev drogad.


FruLiten:
Jag förstår inte riktigt vad det är för annan drog du skulle kunna ha fått i dig? Med tanke på att du legat däckad i en halvtimme sen bara gråtit. 

folk reagerar olika på olika saker. vet folk som blivit superaggressiva och inte minns någonting men en annan som föll ihop och allt bara blev svart för. Samma drog hade dom fått i sig, så beror på vem man är, hur mycket man fått i sig och hur mycket alkohol och så som spelar in också.. kan jag tänka mig.. är inte särskilt insatt!


   
SvaraCitera

citybird:

folk reagerar olika på olika saker. vet folk som blivit superaggressiva och inte minns någonting men en annan som föll ihop och allt bara blev svart för. Samma drog hade dom fått i sig, så beror på vem man är, hur mycket man fått i sig och hur mycket alkohol och så som spelar in också.. kan jag tänka mig.. är inte särskilt insatt!

Jaha?


   
SvaraCitera

citybird: Samma drog hade dom fått i sig

Vilken drog? 


   
SvaraCitera

gissar på MDMA 


   
SvaraCitera

S3ON:
gissar på MDMA 

Låter som ett band namn


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Låter som ett band namn

Finns tydligen nåt iaf.. 

MDMA

värdelös musik imo... 


   
SvaraCitera

S3ON:

Finns tydligen nåt iaf.. 

MDMA

värdelös musik imo... 

Haha, suck my beat xD


   
SvaraCitera
GraGo

terrormat:

tvivlar på att du skulle åka dit. om du nu hade tagit droger med flit skulle du väl inte ha gått och bett om att bli testad.

Precis det man hade gjort om man inte åkte dit på det.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Haha, suck my beat xD

Världens fulaste språk i den musikstilen :(:(


   
SvaraCitera

om du tror att du har blivit drogad borde du höra med polisen om ett eventuellt pissprov. du åker ju inte dit för att någon annan har drogat dig.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

klingan:

Drack mycket mindre än vad jag brukar, allt vart svart. Vaknade upp på ett bord av att en kompis satt och skakade liv mig. Hade varit medvetslös/sovit i ca 30 min. Efter det grät jag som en tok resten av kvällen utan anledning. 

Låter som en våldtäkts drog som Progesterex, valium eller ambien. Ambien är den vanligaste att använda. Tvivlar att det är Rohypnol, för att då kan man ligga deckad i timmar.
Det behöver inte äns vara droger. Den kan va att du svimma. Eller att du blev utmattad av stress och andra saker.


   
SvaraCitera

Hyfs:

Låter som en våldtäkts drog som Progesterex, valium eller ambien. Ambien är den vanligaste att använda. Tvivlar att det är Rohypnol, för att då kan man ligga deckad i timmar.
Det behöver inte äns vara droger. Den kan va att du svimma. Eller att du blev utmattad av stress och andra saker.

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

FruLiten:

Jaha?

Var det något i min teori som du inte förstod? :p


   
SvaraCitera

citybird:

Var det något i min teori som du inte förstod? :p

Nej, jag förstår bara inte varför du informerar mig vad du tror.


   
SvaraCitera

Hjärta

player one: låter som att någon drogat dig med alkohol.


   
SvaraCitera