Aviseringar
Rensa alla

Blev dumpad..


Ämnesstartare

Tjenare!

Efter att ha pratat med min flickvän så valde hon att dumpa mig. 2 år som ba försvann där jahapp..

Nu undrar jag då vilka sidor är poppis för att snacka med nytt folk? Tipsa gärna!


   
Citera
Ämnesstartare

ungdomar, emocore, helgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krogen! Varför softar du inte bara? En börda mindre. Herregud du får det att låta som att det var en förlust


   
SvaraCitera
reben

tjejer är svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka med mig 🙂 nej men om jag ska vara ärlig är de flesta som hänger här mest trevliga! 

Bra att du försöker gå vidare! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Krogen! Varför softar du inte bara? En börda mindre. Herregud du får det att låta som att det var en förlust

Haha gillar inte krogen..

JaamenLol:
Snacka med mig 🙂 nej men om jag ska vara ärlig är de flesta som hänger här mest trevliga! 

Bra att du försöker gå vidare! 

Haha :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Haha gillar inte krogen..

Haha :p

Lär dig. Och lyckligtvis har du världens bästa läromästare. Jag har nämligen varit i barsvängen i många år, med min hjälp kan du haffa gussar till höger och vänster. Anslut dig till mig, jag ska visa dig vägen och lära dig allt om livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det om man pratar med sin flickvän.
jag pratar aldrig med mina. jag har alla kvar.
jag brukar gå på stan och peka på tjejer och tyst för mig själv säga "du är min flickvän, du, du och du är min flickvän"

funkar asbra:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Lär dig. Och lyckligtvis har du världens bästa läromästare. Jag har nämligen varit i barsvängen i många år, med min hjälp kan du haffa gussar till höger och vänster. Anslut dig till mig, jag ska visa dig vägen och lära dig allt om livet.

haha synd bara att du bor så långt bort.. Annars hade ja fan vart på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

haha synd bara att du bor så långt bort.. Annars hade ja fan vart på!

Se till att befinna dig i sthlm den 22 november. Vi ska ordna upp det här ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Se till att befinna dig i sthlm den 22 november. Vi ska ordna upp det här ska du se.

Haha bokar! Stockholm har ju för övrigt riktigt snygga brudar! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Haha bokar! Stockholm har ju för övrigt riktigt snygga brudar! Rodnar

Japp! Svårfångade men lite kött från landet kan ju vara på sin plats. Tjejer gillar ju söta dialekter.


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Nu undrar jag då vilka sidor är poppis för att snacka med nytt folk?

http://www.darkside.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Japp! Svårfångade men lite kött från landet kan ju vara på sin plats. Tjejer gillar ju söta dialekter.

Haha! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

zox:
så går det om man pratar med sin flickvän.
jag pratar aldrig med mina. jag har alla kvar.
jag brukar gå på stan och peka på tjejer och tyst för mig själv säga "du är min flickvän, du, du och du är min flickvän"

funkar asbra:D

Vill bara citera och skriva; hahahhahaha! BlinkSåå, klaaart! Söt


   
SvaraCitera