Aviseringar
Rensa alla

Blev förföljd


Ämnesstartare

Hej! Jag tänkte gå ut för all lätta på trycket lite men samtidigt är jag lite rädd att något ska hända mig för igår blev jag förföljd av en man. Tycker ni jag ska gå ut? Har inte heller någon att gå ut med


   
Citera
Ämnesstartare

Vad hände exakt? Du kanske inbillar dig :€


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det var en man som gick hela tiden efter mig och kollade konstigt på mig sen när det kom folk så försvann han. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Har hänt mig flera gånger... lite läskigt.. Men ingenting har hänt än så länge så försök att inte ''överdriva'' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Har hänt mig flera gånger... lite läskigt.. Men ingenting har hänt än så länge så försök att inte ''överdriva'' 

Okej ska göra det tack. 🙂 Fast varför händer det bara när det är mörkt ute och när man är ensam? Ännu läskigare


   
SvaraCitera

Bus eller död .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas: Okej ska göra det tack. 🙂 Fast varför händer det bara när det är mörkt ute och när man är ensam? Ännu läskigare

Bara då man lägger märke till det förmodligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:

Fast varför händer det bara när det är mörkt ute och när man är ensam?

För att det är mörkt och man är ensamTröttGlad


   
SvaraCitera

Aronssonjudas:

Okej ska göra det tack. 🙂 Fast varför händer det bara när det är mörkt ute och när man är ensam? Ännu läskigare

För att det inte finns så många vittnen så att ta med dig nåcot du kan använda som vapen och sedan går ut det kan vara sådan här du har runt halsen du vet man har nycklar och sådant i eller något sådan du


   
SvaraCitera