Aviseringar
Rensa alla

blev förvånad


Åtta

Exner:

Ändrad rubrik?

Måhända. Är off-duty. Orkar inte kolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

blev glad förut när jag såg en taxi som försökte vända på vår gata, den körde fast. Lyckades på något vänster fastna mellan trottoarerna. Han roade mig i en kvart.

åh, såna saker är roliga! lite som att se någon springa för att hinna med buss/tåg och missar precis, sedan kan man stå och titta på utbrottet en del får [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har chips. Det är lite lyckligt i alla fall.
Annars: blö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lite som att se någon springa för att hinna med buss/tåg och missar precis, sedan kan man stå och titta på utbrottet en del får

alltid lika kul [blush]

Dock har jag en känsla av att jag kommer få sota för att jag inte hjälpte honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vad skönt. Då slipper du oroa dig för det mer nu då. Den där sjukdomen är inget man vill se på sin katt så det är bra att du tar hand om den så väl. [y]

Ja, en stor sten är nu borta från mitt bröst! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Ändrad rubrik?

Åtta:

Måhända. Är off-duty. Orkar inte kolla.

Om inte det finns ett sätt att flytta trådars platser i trashcanen så är den och relationsdagboken gone. [shake]

Dock finns det en "sexdagboken del 2" som kan återställas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att sexdagboken tog självmord efter att nachac och borgen börjat skriva i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag tror att sexdagboken tog självmord efter att nachac och borgen börjat skriva i den.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag tror att sexdagboken tog självmord efter att nachac och borgen börjat skriva i den.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, älskar sad <3

Men OnT: klickar man på länkar till den så är den ju borttagen, dvs i trashcan, SÖK PÅ NUDÅ [mad][mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Idoufe:

klickar man på länkar till den så är den ju borttagen, dvs i trashcan, SÖK PÅ NUDÅ

Ge mig en länk så kan jag återställa om den existerar.

Lolwtf!? Jag hittade en länk till den, men den existerar inte längre. Den är alltså inte bara gömd i trashcan. Den är för evigt förlorad i teh intrawebs. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Dock har jag en känsla av att jag kommer få sota för att jag inte hjälpte honom.

äsch! karma finns inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Den är för evigt förlorad i teh intrawebs.

åhneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.............. [cry]
nån som vill göra en ny? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag tror att sexdagboken tog självmord efter att nachac och borgen börjat skriva i den.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag tror att sexdagboken tog självmord efter att nachac och borgen börjat skriva i den.

[love] x10000


   
SvaraCitera