Aviseringar
Rensa alla

Blev lurad(övertalad)...


Ämnesstartare

Nintendo:

Umare är ej randoms

Umare är dom största randoms som finns... Eller okej de e dom inte, dom e näst störst. Störst är dom som addar en för att man på ett forum till spelet skrivit "add me", det är dom största randomsen, sen kommer UMare[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Störst är dom som addar en för att man på ett forum till spelet skrivit "add me", det är dom största randomsen, sen kommer UMare

Du ljuger [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du ljuger

[zzz]


   
SvaraCitera
smisk

sött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

sött.

Visst e d[cute]


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

Visst e d[cute]

KOM GET ME TAJGER lixxom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

KOM GET ME TAJGER lixxom

rawr[love]


   
SvaraCitera
smisk

Storchen84:

rawr[love]

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

har fått en fix idé om att göra en zeldaklon i mumindalen med snusmumriken som protagonist. hatar att jag inte är det minsta teknisk av mig.

det vore fantastiskt, speciellt om det var i samma stuk som wind waker (vars karaktärsdesign för övrigt har stora likheter med mumin).

spelade dock ägigt muminspel som liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

puss

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

det vore fantastiskt, speciellt om det var i samma stuk som wind waker (vars karaktärsdesign för övrigt har stora likheter med mumin).

ja, fast tänker mig 2D A Link To The Paststil. är dock en masturbationsfantasi eftersom jag kan nada och frukterna av så mycket som åratals ansträngningar skulle bli zelda med andra character sprites[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

ja, fast tänker mig 2D A Link To The Paststil.

jo, förstod det, mest i och med att det lär vara sjukt mycket lättare att göra en ett avancerat 3D-spel. även om det är långt ifrån lätt att göra ett spel över huvu taget...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs, man kan ju ha olika kategorier för vänner på FB så jag har invitat massa randoms o satta alla randoms i den kategorin för cityville[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

satta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh noes... ett stavfel... NU GÅR JORDEN(UM) UNDER[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera