Aviseringar
Rensa alla

Blev manisk av anti-depressiva... =/


Ämnesstartare

Jag har tagit zoloft i ett bra tag nu, har dock slutat men har tagit det i Ca. 1-årstid. Jag fick en sällsynt, men hemsk biverkning "mani"...blev helt manisk dvs. gjorde helkonstiga grejer ;S Blev orädd för saker, gav mig in i livsfarliga situnationer...träffade nya människor/vänner varje dag å umgicks till å med me dem ibland 😛 😮 Jag snattade ;S ... sa , skrev och gjorde konstiga saker helt enkelt , vilket inte alls var likt mig. Blev som en annan människa, låter kanske som jag skyller ifrån mig på tablettera, men det var inte bara dem, men mkt pga av dem... =/ Så njaa...litar sådär på tabletter...har bytt till lamotrogin avactis...funkar mktmkt bättre på mig eftersom ja inte blir manisk av dessa. Jag hade nämligen maniska drag från början, som förvärrades pga av medicinen jag tog...så humm ... zoloft passade helt enkelt inte för mig.

Någon som blivit manisk av zoloft? Isåfall...tell me ! Pusshej[love]

PhotoFunia_1667fe1.jpg


   
Citera

psykos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

psykos

4:48


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

4:48

np: Aktiv Dodshjalp - dar doden tar vid tar helvetet slut "4:48"


   
SvaraCitera

..... manisk -.-----.......... nej......
Piuss


   
SvaraCitera

tigereyes:

gav mig in i livsfarliga situnationer

tigereyes:

Jag snattade ;S

fniss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

np: Aktiv Dodshjalp - dar doden tar vid tar helvetet slut "4:48"

Undrar varför jusst 4:48.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigereyes:

Någon som blivit manisk av zoloft?

Nej, gjorde inte ett skit med mig, jävla sockerpiller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigereyes:

skrev och gjorde konstiga saker helt enkelt , vilket inte alls var likt mig.

Hmm, har gått på sertralin i över 1 år nu och känner igen mig lite där, fast är mer apatisk 24/7 eller så, känner mig borta jämt och förstår inte vad som händer omkring mig, lite jobbigt eller så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men har alltid varit en "dagdrömmare" enligt min mellanstadielärare t.ex så vet inte om det beror på medicinen men tror den påverkar det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min psykolog tycker inte jag behöver anti-depp. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Min psykolog tycker inte jag behöver anti-depp.

Bra det ju?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade så svåra tvångstankar så jag inte ens kom upp ur sängen till slut så det var ett måste för mig nästan! Det känns i kroppen fortfarande för förstörde såklart magen o njurarna kommer väl paja senare eller nåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Bra det ju?

Nä! [smile] Vill bli konstig/gladare. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Nä! Vill bli konstig/gladare.

Fick mina för jag inte kunde gå upp ens så tror du måste ha en fet bra anledning för och få det... Men vet inte hur det är, tror man får typ sockerpiller som andra snackar om om man bara är deprimerad men vet inte. Vad är det som gör dig ledsen då, nåt som hänt bara eller har du nån psykisk sjukdom också?


   
SvaraCitera