Aviseringar
Rensa alla

Blev ni antagen till något?


Ämnesstartare

Idag kom antagningsbeskedet för de som har sökt kurs/program nu till vårterminen 2014. Någon som har blivit antagen till något? Jag blev antagen till en kurs i nationalekonomi. Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Det är ju bara en kurs, jag sökte mer för att jag fann de intressant. men har verkligen inga planer på att bli ekonom eller något.


   
Citera
Ämnesstartare

nej 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är redan miljonär 


   
SvaraCitera

sökte inget :PPppPPppPPp


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nej 🙁


   
SvaraCitera
reben

uppenbarligen


   
SvaraCitera
höna

Ska inte söka förrän till hösten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara töntar läser på våren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
bara töntar läser på våren...

sant. men ville bara söka för att ha något att göra och sedan testa på ekonomi kurs :p fann de intressant, dock inget jag kommer att syssla med senare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: sant. men ville bara söka för att ha något att göra och sedan testa på ekonomi kurs :p fann de intressant, dock inget jag kommer att syssla med senare.

nej det var inte sant ju 🙁 ja bra att du gör något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu? fick antagningsbesked i mitten av december
har aldrig inte blivit antagen till något, alla vill ha mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller aldrig koll på de där datumen.. Det är bara maila och säga till så får man börja vilken kurs man vill iallafall. Fast man slipper ju bry sig om man bara fixar't i tid.


   
SvaraCitera
time
 time

Ja, jag kom in på både lärarutbildningen och en kurs på engelska om genus och sexualitet! Eftersom min lägenhet i Sthlm ska säljas kan jag inte tacka ja till lärarutbildningen men jag ska gå kursen ändå, är bara en dag i veckan typ. Spännande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: ja till lärarutbildningen men jag ska gå kursen ändå, är bara en dag i veckan typ. Spännande!

tråkigt. hur skall du göra med lärarutbildningen då?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

tråkigt. hur skall du göra med lärarutbildningen då?

Söker till den i Uppsala i höst istället. Det känns bättre så, jag bor hellre i Uppsala en längre tid än Stockholm och det är ju ändå så himla nära både hem och till huvudstaden så det gör ingenting.


   
SvaraCitera