Aviseringar
Rensa alla

blev nyss rånad


Ämnesstartare

blev nyss rånad på 160 kr och ett paket cigg och en sjuttis whiskey av ett gäng nynasister på 5 pers. blev sparkad i ryggen o loskad i ansiktet...


   
Citera
Ämnesstartare

Hur vet du att de var nynazister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det är ok med dig trots omständigheterna. 

När revolutionen kommer ska nazisterna få smaka bly.

Om du vill starta den hänger jag på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Hur vet du att de var nynazister?

Deras morfar var deras farsa och de bodde i deras föräldrars källare förstår du väl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhu läskigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Hur vet du att de var nynazister?

alla hade rakad skalle och en av de hade ett hakkors  tatuerat. knappast en buddist med tanke på att han sparkade mig i ryggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar såna, har du anmält händelsen?


   
SvaraCitera
Demor

Blev rånad på för någon vecka sen, tyvärr så är jag för dum för att släppa o bara anmäla.
Väntade i en gränd med luva o svarta kläder, inga vapen. 

"An eye for an eye" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o.o

instämmer med Järn. Ska du anmäla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demor:
Blev rånad på för någon vecka sen, tyvärr så är jag för dum för att släppa o bara anmäla.
Väntade i en gränd med luva o svarta kläder, inga vapen. 

"An eye for an eye" 

hur visste du vem det var och tänk om hen hade haft vapen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
o.o

instämmer med Järn. Ska du anmäla?

ringde snuten dock ifall de ville starta bråk med nån som inte e stor och stark men smart nog att inte utmana ödet. nån som inte e jag. skiter i pengarna. mer arg över whiskeyn.


   
SvaraCitera
Demor

isola:

hur visste du vem det var och tänk om hen hade haft vapen

Därför att han tryckte upp mig mot en vägg, och man glömmer inte ett sånt ansikte.
Listade ut att han var något sorts fyllo då han stank alkohol en TISDAG, och det var vid en "pub" så gissade att han var stammis där. Rekade lite på avstånd och såg honom lämna stället några gånger och gå samma väg så jag gömde mig där och väntade.
Snubben har hotat en 16:årig tjej med pistol mot pannan så visst kunde han ha det. Men inget vapen i världen hjälper om man är berusad och nån kommer bakifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D:

Hur mår ryggen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demor:

Därför att han tryckte upp mig mot en vägg, och man glömmer inte ett sånt ansikte.
Listade ut att han var något sorts fyllo då han stank alkohol en TISDAG, och det var vid en "pub" så gissade att han var stammis där. Rekade lite på avstånd och såg honom lämna stället några gånger och gå samma väg så jag gömde mig där och väntade.
Snubben har hotat en 16:årig tjej med pistol mot pannan så visst kunde han ha det. Men inget vapen i världen hjälper om man är berusad och nån kommer bakifrån.

då tar man ju upp vapnet sedan, om du nu inte slog honom medvetslös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
D:

Hur mår ryggen?

mår OK, han kan inte sparka ordentligt. funderade på att nita den jäveln, för det var bara en av de som följde efter mig efter jag käftade emot. har ju spelat fotboll i 7 år. så var nära som inihelvete. men tänkte att det nog ej va en bra ide...


   
SvaraCitera