Aviseringar
Rensa alla

blev så glad över detta


Brk g:

skulle börja ana ugglor i mossen

[bigsmile]

ont åh så fint! <3 hade blivit mkt glad. fota ringen! passade den? fick ett mess från min syster "vad gör du? :)"
blev också gla


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

passade den?

ja! den är jättefin, i mörksilverfärgad med en mörklila sten, typ små pärlor.. äh svårt att förklara, fin fin iaf


   
SvaraCitera

Aw va fin syster du har!!

Skulle också vilja få nå sånt, men kanske ska vara den som gör det först av oss. Enda gångerna min syster skickar något är förfrågningar i sms gällande att låna pengar. Det kanske är mitt sätt iofs att skicka gåvor.


   
SvaraCitera

Lounge:

låg d ett brev i mitt postfack

Ahh brev, det är något som jag tycker är jättefint i dagsläget med tanke på mail, chatt, sociala nätverk, sms och vad det nu finns mer.

Kan inte göra annat än hålla med:

Zapzap:

Aw va fin syster du har!!

[love]


   
SvaraCitera

Lounge:

ja! den är jättefin, i mörksilverfärgad med en mörklila sten, typ små pärlor.. äh svårt att förklara, fin fin iaf

äkta silver? fint av henne. är du yngst?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

Aw va fin syster du har!!

ja, guld värt

Zapzap:

låna pengar

haha, men vi lånar pengar av varandra som bara den också! hör liksom till, familjebanken

Storchen84:

Ahh brev

brev är fint, ja, inte så förväntat och mcyket mera genomtänkt. min syster brukar skicka sina kort 2-3 veckor efter att hon har varit utomlands [crazy][love] så springa till postlådan är inte det första hon gör

isola:

äkta silver? fint av henne. är du yngst?

nä, det tror jag ej! ja, är yngst


   
SvaraCitera

Har flera polare som har flyttat från El Stockholmo och jag har printat ut riktigt fula bilder på mig och andra gemensamma vänner, sedan har jag skickat det till dem.

Jag har inga bevis, men jag räknar som fan med att de hänger på väggen.
Lite som en påminnelse varför man drar från första början.
"Ah, kanske ska skaffa snygga vänner".


   
SvaraCitera

Vilken fin syster du har!


   
SvaraCitera

Lounge:

haha, men vi lånar pengar av varandra som bara den också! hör liksom till, familjebanken

Jo fast det ska ju inte vara den enda kontakten man har [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge:

HAHAHA. hur menar ni? att hon skulle gjort ngt hemsckt och detta är hennes samvete som talar? [badgrin]

näää typ, skulle tro att hon antingen var full, eller att nån typ dött, eller att hon bra fått nåt fel i hjärnan eller nåt bara[blush] asså pga, skulle vara enormt olikt henne och verkligen inte så vår relation brukar se ut, asså inte för att vi är ovänner eller nåt, men skulle ändå vara ganska WTF[shake]

men om ni har nära relation och det inte är jättewtf att göra så så är det väl fint antar jag [party]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

Jo fast det ska ju inte vara den enda kontakten man har [crazy]

nä, det förstås, tråkigt om det är så

Nintendos BFF:

men skulle ändå vara ganska WTF[shake]

jag förstår

Nintendos BFF:

men om ni har nära relation och det inte är jättewtf att göra så så är det väl fint antar jag [party]

ja, vi har en väldigt nära bra brailibästig relation


   
SvaraCitera

Lounge:

nä, det förstås, tråkigt om det är så

Ja det suger. Men vi är båda sociala freak så svårt att göra något åt det.


   
SvaraCitera

Vad fint! [smile] Känner ofta att jag borde visa mer uppskattning till min familj men är väldigt dålig på att visa hur mycket jag tycker om dem. Men din syster verkar kunna det där!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

Men vi är båda sociala freak så svårt att göra något åt det.

du är inget socialt freak heller

El Guaje:

hur mycket jag tycker om dem

aw, du får tänka ut ngt litet som skulle göra den/de glada


   
SvaraCitera

Lounge:

aw, du får tänka ut ngt litet som skulle göra den/de glada

Tänker ofta det men blir aldrig av. Men får skärpa till mig!


   
SvaraCitera