Aviseringar
Rensa alla

blev tagen för snatteri..


Ämnesstartare

HJÄLP.
jag ångrar mig och har mått illa hela helgen. Jag tog ett puder och en utav personalen såg mig och sa att jag skulle ta fram varan. jag gjorde som hon sa och han sa att det var dumt gjort, jag nickade och gick där ifrån. nu till frågan:
Kommer hon anmäla det i efterhand? Kan hon göra det? Jag ångar mig som inåth*lvete. Kommer aldrig göra det igen såklart, men är så rädd att få en anmälan. Vad kan hända?

OCH JA, vill inte ha nå klagomål om att jag är omogen för att jag snattade osv.. Det vet jag redan och ångrar mig som inåth*elvete och har lärt mig en läxa. men tacksam för svar!! 🙂


   
Citera

korven96:

Kommer hon anmäla det i efterhand?

Förmodligen inte.


   
SvaraCitera

korven96:

Kommer hon anmäla det i efterhand? Kan hon göra det? Jag ångar mig som inåth*lvete. Kommer aldrig göra det igen såklart, men är så rädd att få en anmälan. Vad kan hända?

Först och främst, vet hon vem du är? Känner hon till din identitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Först och främst, vet hon vem du är? Känner hon till din identitet?

nej det tror jag inte. är bara rädd att de ska kolla i kamerorna och leta upp mig.. tror ni hon kan göra det?


   
SvaraCitera
Lounge

tror ej hon kan anmäla om du inte gick ut genom utgången (där d har larmen)


   
SvaraCitera
Lounge

korven96:

tror ni hon kan göra det?

låter osannolikt


   
SvaraCitera

korven96:

är bara rädd att de ska kolla i kamerorna och leta upp mig.. tror ni hon kan göra det?

Det är nog ingen som orkar bry sig tillräckligt för det, inte ens om du lyckats smita med varan.


   
SvaraCitera

korven96:

tror ni hon kan göra det?

Det är möjligt..

Tror ej hon bryr sig though då du inte fick med dig nåt. [smile]


   
SvaraCitera

Lounge:

tror ej hon kan anmäla om du inte gick ut genom utgången (där d har larmen)

Så här är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste kanske tillägga att jag snattat där förut men aldrig åkt fast för det förutom nu, men de tog ju aldrig dit nån vakt eller polis.. nervös.se


   
SvaraCitera
Lounge

korven96:

nervös.se

tare lugnt..

lär dig av detta flicka lilla

om du hade fortsatt hade du antagligen åkt fast på riktigt! detta kanske får dig att sluta


   
SvaraCitera

synd att du kom undan.


   
SvaraCitera

OF 5:

synd att du kom undan.

Tur att hen inte blev oskyldigt dömd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

tare lugnt..lär dig av detta flicka lillaom du hade fortsatt hade du antagligen åkt fast på riktigt! detta kanske får dig att sluta

Ja en sak är säker iallfall: kommer aldrig mer snatta i mitt liv. Bättre att spara ihop och köpa grejer och om man inte har råd så får man vänta, men så smart var ju inte jag innan det här. jag tyckte ju att det var bättre att få det gratis, men dumt nu när jag tänker efter. inte alls värt det


   
SvaraCitera

Om folk skulle anmäla folk för att ha tänkt utföra ett brott, så hade vi alla suttit bakom lås och bom.


   
SvaraCitera