Aviseringar
Rensa alla

blev tagen för snatteri..


Du hann ju aldrig snatta så det går ju inte riktigt att anmäla dig 🙂


   
SvaraCitera

Men usch vad skämmigt... Hade det varit jag hade jag aldrig mer vågat visa mig i den affären!


   
SvaraCitera
Lounge

korven96:

inte alls värt det

nää, det är sant.

men känn dig inte som en dålig människa! snatteri är sååå vanligt ungdomsbrott


   
SvaraCitera

Lounge:

nää, det är sant.

men känn dig inte som en dålig människa! snatteri är sååå vanligt ungdomsbrott

Haha, Lounge har snattat 😉


   
SvaraCitera
Lounge

kkärlek:

Haha, Lounge har snattat 😉

som ung ja, såklart

jag och typ 50 % av alla andra ungdomar i den åldern


   
SvaraCitera

Fick du gå därifrån bara???? Snällt av tanten. Inget kommer hända, men gör det inte igen då långt ifrån all butikspersonal gör sådär. Merparten hade nog kallat på vakt som sedan hade kontaktat på polisen. Sedan hade du fått sitta i ett litet rum med vakterna tills polisen behagade komma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fick du gå därifrån bara???? Snällt av tanten. Inget kommer hända, men gör det inte igen då långt ifrån all butikspersonal gör sådär. Merparten hade nog kallat på vakt som sedan hade kontaktat på polisen. Sedan hade du fått sitta i ett litet rum med vakterna tills polisen behagade komma.

ja det fick jag. självklart är det här sista gången jag snattar! usch, har en sån obehaglig magkänsla. skäms verkligen!
är bara rädd att de letar upp mig. finns folk som säger att de gör så ibland, men jag får väl hoppas på att de inte gör det! har ju lärt mig min läxa om man säger så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

nää, det är sant.men känn dig inte som en dålig människa! snatteri är sååå vanligt ungdomsbrott

jo jag vet! Men skäms nu för det var en sån pinsam känsla när hon bad mig ta fram varan.. haha..
är mest rädd över ifall jag får nån anmälning / prick i registret osv.


   
SvaraCitera
Lounge

korven96:

jo jag vet! Men skäms nu för det var en sån pinsam känsla när hon bad mig ta fram varan.. haha..

jo det förstår jag

men som sagt.. bara att lära sig =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Men usch vad skämmigt... Hade det varit jag hade jag aldrig mer vågat visa mig i den affären!

haha jonä tack. Kommer inte ens våga nära denna affär igen, inte på flera år! riktigt awkward


   
SvaraCitera

korven96:

jag snattat där förut

Klantigt!! Man snattar för bövelen inte på samma ställe mer än en gång.. [crazy] Man snattar inte alls förresten. [no-no][no-no]

Du verkar ha lärt dig läxan nu though. Tror ej snutarna vill förstöra ditt liv, men de måste givetvis om de blir inblandade.. Hör du inget på 2 månader så är det lugnt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Klantigt!! Man snattar för bövelen inte på samma ställe mer än en gång.. Man snattar inte alls förresten. Du verkar ha lärt dig läxan nu though. Tror ej snutarna vill förstöra ditt liv, men de måste givetvis om de blir inblandade.. Hör du inget på 2 månader så är det lugnt!

gah vänta två månader och ha denna magkänsla XD rätt åt mig givetvist. men tror någon här att de skulle kunna anmäla mig i efterhand? genom videokameror och försöka ta reda på mitt namn? kan de göra så?


   
SvaraCitera
penja

hehe


   
SvaraCitera

korven96:

kan de göra så?

De har tillgång till passfoton, skolkataloger osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

De har tillgång till passfoton, skolkataloger osv..

h*lvete..


   
SvaraCitera