Aviseringar
Rensa alla

Blev utbjuden av en tjej


Ämnesstartare

Blev nyss utbjuden av en tjej som jag gillar väldigt mkt så de e bra. Hon vill åka till stan och ja sa ja men va kan ja hitta på. (snart 17 år) Ska man ta en fika lr nåt? hon ska äta middag innan hon så de e kört. E as ny med dejtandet o sånt, är väldigt orolig. Ska ja betala för henne och mig om vi gör något? Tips skulle uppskattas!


   
Citera

Bjud på en kopp kaffe. Samtala. Ha trevligt. Gå runt och kolla på saker. Behöver ju inte vara någonting speciellt för att det ska bli lyckat. [y]


   
SvaraCitera

Planera inte en massa, bara ta det som det kommer och hör med henne vad hon tycker när ni kommer dit. Det blir säkert jättekul. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack för snabbt svar. Ska göra mitt bästa.


   
SvaraCitera

Var det inte du som blev utbjuden? Är det inte hon då som borde ha kollen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, kanske men vill ändå känna mig förberedd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snöBjörn:

Var det inte du som blev utbjuden? Är det inte hon då som borde ha kollen då?

Michael Cera:

Jo, kanske men vill ändå känna mig förberedd

Jag tror inte att det är en så bra idé att vara förberedd, hur konstigt det än kan låta.
Jag skulle ta det som det kommer bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, ingen idé att planera skiten. Promenera lite på stan, kolla osv. Om du bor i sthlm så åk till Kungsträdgården och sätt er på en bänk vid vattnet [smile]


   
SvaraCitera

n00b


   
SvaraCitera

Ta henne till gränd, slå medvetslös och där tar du chansen...


   
SvaraCitera

isola:

Planera inte en massa, bara ta det som det kommer och hör med henne vad hon tycker när ni kommer dit. Det blir säkert jättekul.

Kunde inte sagt det bättre själv. Detta råd är klart bäst, enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att man inte ska planera allt i detalj, men när det gäller dejting kan det vara skönt att ha några lösa idéer så att man slipper bli så hiskeligt nervös. Bor du nära vattnet, sätt er där. Eller ta en promenad i en park. Kolla vad hon vill göra, men ha lite förslag! Lycka till dude!


   
SvaraCitera

Kör biljard eller något sånt, "haha vi har så kul för vi är inte duktiga på det här spelet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej för fan betala inte för henne, Sverige är ett jämställt land nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suckertrainblues:

Bjud på en kopp kaffe. Samtala. Ha trevligt. Gå runt och kolla på saker. Behöver ju inte vara någonting speciellt för att det ska bli lyckat.

[y]


   
SvaraCitera