Aviseringar
Rensa alla

Blev våldtagen/är det normalt?


robinkpro:

Du var 13 och hade sex med en 20 åring o.O jag är 14 snart 15 och är fortfarande oskuld

det är inte relevant övht. alla har olika erfarenheter. detta är verkligen inte någon att vara avundsjuk på. skärp dig.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Rent instinktivt känns det att det borde vara ck, hade problem med det där ordet jag också. 

Det stavas ju "upptäckt" etc, vilket är skumt


   
SvaraCitera
Kudhos

Tickstart:
haha RIP kudhos reputation 

Finns inget att RIPa


   
SvaraCitera

Kudhos:

Finns inget att RIPa

nu nej


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Det tillhör ju tyvärr normen (=att någonting är väldigt vanligt) att tjejer blir utsatta för sexuella övergrepp i olika grad  men det är ALDRIG någonsin någonting man ska acceptera, oavsett vilken relation man än har med pojken/mannen i fråga. Aldrig någonsin. Anmäl, om du orkar. Men framför allt sluta umgås med honom. Jag hade nog gått i väldiga hämndtankar men det vet jag inte riktigt hur pass bra man hade mått av det. Dock behövs det väl ibland för att de ska fatta på något plan. 

Om du syftar på TS nuvarande kille så säger hon ju att hon själv gillar att ha våldsamt sex med honom och att det var hon som föreslog det från första början. Våldsamt sex är inte automatiskt lika med våldtäkt.

robinkpro:

Du var 13 och hade sex med en 20 åring o.O jag är 14 snart 15 och är fortfarande oskuld

Nej, hon var 13 och hade sex med en 17-åring. Nu är hon 15 och det är hennes nuvarande kille som är 20.

Att det ska vara så svårt för folk att faktiskt läsa ordentligt.


   
SvaraCitera

Skogsmulle:

Om du syftar på TS nuvarande kille så säger hon ju att hon själv gillar att ha våldsamt sex med honom och att det var hon som föreslog det från första början. Våldsamt sex är inte automatiskt lika med våldtäkt.

Nej, hon var 13 och hade sex med en 17-åring. Nu är hon 15 och det är hennes nuvarande kille som är 20.

Att det ska vara så svårt för folk att faktiskt läsa ordentligt.

Ett nej är alltid ett nej och gäller även om man börjat ha sex, all sorts sex. Det är rätt basic. Läser du ordentligt så skriver hon att hon inte ville mer. När någon gråter slutar man. Man ligger även ej med så unga personer när man är 17. 


   
SvaraCitera

Väldigt normalt 


   
SvaraCitera

robinkpro:

Du var 13 och hade sex med en 20 åring o.O jag är 14 snart 15 och är fortfarande oskuld

Det finns inga rätt och fel utan det är upp till var och en när man känner sig redo. Vissa vill förlora oskulden medan vissa inte vill, så enkelt är det. Dock är det lite synd att man förlorar oskulden just pga grupptryck, men som sagt så får man bestämma det själv!


   
SvaraCitera

Väldigt intressant tråd. 

Jag tror det är normalt att gilla "fysiskt" sex och det är något du kan fortsätta med. Det är biologiskt betingat.  Kanske är det så att de starkare känslor man får vid "fysiskt" sex kompenserar för att det annars är rätt /meh

Så ha antingen sex när det är passion of true löööv eller så får ni armbåga varandra? :))

Din/dina första killar borde typ skjutas dock. Arg Bra att du verkar må bra, du är stark!


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Ett nej är alltid ett nej och gäller även om man börjat ha sex, all sorts sex. Det är rätt basic. Läser du ordentligt så skriver hon att hon inte ville mer. När någon gråter slutar man. Man ligger även ej med så unga personer när man är 17. 

Absolut, det säger jag inte mot, men om DU läser ordentligt så skriver TS:

A$AP: när jag var 13 blev jag våldtagen typ av min dåvarande kille som var 17

A$AP: ett tag efter det träffade jag min nuvarande kille som är 20.

Det är alltså inte samma kille som våldtog henne som hon är ihop med nu.


   
SvaraCitera

Den nya killen verkar bra 🙂 utifrån det skulle jag säga att du borde försöka med andra vägar att få "njutning", men om ni båda mår bra av det så kör, men tänk lite på honom


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Det finns inga rätt och fel utan det är upp till var och en när man känner sig redo. Vissa vill förlora oskulden medan vissa inte vill, så enkelt är det. Dock är det lite synd att man förlorar oskulden just pga grupptryck, men som sagt så får man bestämma det själv!

Fast det var lite steady


   
SvaraCitera

robinkpro:

Fast det var lite steady

Skeptisk


   
SvaraCitera