Aviseringar
Rensa alla

Blev våldtagen av en kille


Jötunheimer:

Börja med sportskytte för hafel

"Hagel


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Börja med sportskytte för hafel

Utan vapenlicens skulle han väl ändå inte ens få ha geväret själv?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Utan vapenlicens skulle han väl ändå inte ens få ha geväret själv?

Ja men han måste ju göra nånting som har med vapen att göra för att äga en


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Ja men han måste ju göra nånting som har med vapen att göra för att äga en

Jo, men att få vapenlicens är inte precis en snabb process


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Jo, men att få vapenlicens är inte precis en snabb process

Nej så det får bli en långsamm hämd


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Nej så det får bli en långsamm hämd

No time to joke...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart inlagd på sjukhuset, dom såg något höjtvärde eller något liknande så dom skulle ge något för att rensa från vad det en var den här personen gav mig. Först kom jag in till en väldigt oseriös läkare som inte alls trodde på att jag som kille kunde ha blivit våldtagen av en annan även fast jag sa att drinken var spetsad så då blev jag arg och skrek åt att han sticka härifrån och hämta en annan. Då fick jag någon kvinna och hon var jätte bra och tog mig väldigt seriöst hon kontaktade to.m polisen själv efter undersökning och tydligen ska dom gripa den här personen om han nu är den han säger att han är. Så känns bra.. Men endå inte.


   
SvaraCitera

Men vad fan trodde inte så mycket folk inom vården var såna rövhattar att du skulle behöva stöta på två stycken på rad 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.. Egentligen har jag ingen lust att skriva mer, känner mig utnyttjad, äcklig och dum men tänkte att kanske någon annan som hamnar i liknande situation kan läsa denna tråd någon gång och veta att det inte är ok och även fast vården är dum i huvudet mot homosexuella som blir våldtagna så finns det hopp... Även fast jag har lust att hoppa ut ur fönstret just nu. Men antar att jag blir stoppad innan jag hinner slå sönder fönstret. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Usch vad hemskt. Jävligt korkat sagt av sjuksköterskan också. Anmäl om du orkar och kom ihåg att sexuella övergrepp kan drabba alla, oavsett ålder och kön.
När du orkar så kan du ta kontakt med ungdomsmott eller vårdcentralen för att testa dig för sjukdomar. Kram!


   
SvaraCitera
mens
 mens

Kalleskaviar:
Vart inlagd på sjukhuset, dom såg något höjtvärde eller något liknande så dom skulle ge något för att rensa från vad det en var den här personen gav mig. Först kom jag in till en väldigt oseriös läkare som inte alls trodde på att jag som kille kunde ha blivit våldtagen av en annan även fast jag sa att drinken var spetsad så då blev jag arg och skrek åt att han sticka härifrån och hämta en annan. Då fick jag någon kvinna och hon var jätte bra och tog mig väldigt seriöst hon kontaktade to.m polisen själv efter undersökning och tydligen ska dom gripa den här personen om han nu är den han säger att han är. Så känns bra.. Men endå inte.

läste ej detta. bra att du åkte in! jättebra att du orkade stå på dig och få en annan läkare.


   
SvaraCitera

trist o höra, tänkte välkomna dig till klubben först men skippar dt. 🙁 

du kan pma om du vill prata 


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:
Vart inlagd på sjukhuset, dom såg något höjtvärde eller något liknande så dom skulle ge något för att rensa från vad det en var den här personen gav mig. Först kom jag in till en väldigt oseriös läkare som inte alls trodde på att jag som kille kunde ha blivit våldtagen av en annan även fast jag sa att drinken var spetsad så då blev jag arg och skrek åt att han sticka härifrån och hämta en annan. Då fick jag någon kvinna och hon var jätte bra och tog mig väldigt seriöst hon kontaktade to.m polisen själv efter undersökning och tydligen ska dom gripa den här personen om han nu är den han säger att han är. Så känns bra.. Men endå inte.

Kalleskaviar:
Ja.. Egentligen har jag ingen lust att skriva mer, känner mig utnyttjad, äcklig och dum men tänkte att kanske någon annan som hamnar i liknande situation kan läsa denna tråd någon gång och veta att det inte är ok och även fast vården är dum i huvudet mot homosexuella som blir våldtagna så finns det hopp... Även fast jag har lust att hoppa ut ur fönstret just nu. Men antar att jag blir stoppad innan jag hinner slå sönder fönstret. 

Hitintills har du gjort allt rätt. Jag beklagar att första läkaren var sådant rövhål men desto bättre att andra läkaren var mer sympatisk och förstående. Superbra att dessutom läkaren tog kontakt med polisen så slipper du ta dig an den biten när allt redan känns jävligt jobbigt.

Inte för att det är någon tröst för dig men detta med "knockoutdroppar" är tyvärr alltför vanligt ute på nöjesställen idag fast jag har bara hört talas om att tjejer drabbas men det finns säkert ett väldigt stort mörkertal då många skäms för att anmäla eller inte orkar med hela den byråkratiska svängen med polisförhör mm.

Det ska väl inte vara så väldigt svårt för polisen att gripa våldtäktsmannen. Du har väl troligen haft kontakt med honom både via mail och mobil och dessutom var ju du hemma hos honom och inte tvärtom så då kanske du kan dra dig till minnes både gata, hus/husnummer och var/på vilken våning han bodde.

Självfallet ska inte du känna dig varken äcklig eller dum då det är du som blivit både sexuellt utnyttjad i form av en regelrätt våldtäkt och dessutom nerdrogad så var istället glad över att du ligger "på tryggt förvar" på ett sjukhus. Det kunde kunde gått mycket mycket värre om du haft otur.

Krya på dig. Blink   Tumme upp


   
SvaraCitera
Berit

Kalleskaviar:
Hur ska jag någonsin våga träffa någon efter det här? Det här var ett jättestort steg för mig eftersom jag alltid varit så blyg.. Ledsen

Ta det lungt med det ett tag och fokusera pådig själv tills du mår bättre


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:
Ja.. Egentligen har jag ingen lust att skriva mer, känner mig utnyttjad, äcklig och dum men tänkte att kanske någon annan som hamnar i liknande situation kan läsa denna tråd någon gång och veta att det inte är ok och även fast vården är dum i huvudet mot homosexuella som blir våldtagna så finns det hopp... Även fast jag har lust att hoppa ut ur fönstret just nu. Men antar att jag blir stoppad innan jag hinner slå sönder fönstret. 

förstår att det är lätt att känna så, men är ju snarare den som utsatt dig för det här som är äcklig och dum
har du blivit erbjuden någon form av stöd från vårdcentralen? typ träffa kurator eller så? kan nog vara bra annars


   
SvaraCitera