Aviseringar
Rensa alla

Blev vi nyss dissade av Ruben?![shake]


jag e snäll, känner mig inte dissaad [cool][cute]


   
SvaraCitera

Jepp, det blev vi. Min första tanke var att jag inte tänker finna mig i detta. Sen satte jag mig och läste lite utav Rubens svar och insåg att jag omöjligt kan vara arg på den mannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jepp, det blev vi. Min första tanke var att jag inte tänker finna mig i detta. Sen satte jag mig och läste lite utav Rubens svar och insåg att jag omöjligt kan vara arg på den mannen.

Fall inte för hans gulliggubbestil...det är bara ett trick[surprised]

han äter Ungdomar som oss till frukost[sad]


   
SvaraCitera

Redbulls:

Fall inte för hans gulliggubbestil...det är bara ett trick

Vad kan vi göra? Han är så mycket större och mäktigare än oss! Vill inte hamna i problem så jag håller tyst och låtsas att jag inget vet.


   
SvaraCitera

Undrar hur mycket Ruben läser i forumet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruben är fin [love]

men vill också få uppmärksamhet av honom [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Undrar hur mycket Ruben läser i forumet

Visst är det lite pirrigt [blush]


   
SvaraCitera
zIGGE

Lilla Lady:

men vill också få uppmärksamhet av honom

för att få får du ge [no-no]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Visst är det lite pirrigt

Känns tryggt och läskigt, samtidigt [blush]


   
SvaraCitera

Kanske ska ändra presentationen alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud vad ni fjäskar för honom, sluta![mad]

det här är hemskt o se, ni har ett såntdär hemskt förhållande till honom som man ser på tv..men endå vet finns för många av där ute..när slagen och hånen haglar så försöker man hitta problem hos sig själv istället för att säga ifrån och göra motstånd[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*/ Många killar är oroliga för att deras snoppar är för små, men jag brukar svara att det inte bara handlar om storleken på snoppen när man har sex utan hur man använder resten av kroppen också. Kanske bör man påminna om att det finns killar som har så stora snoppar att det ibland kan bli svårt att genomföra ett samlag av det skälet. Vi som har det problemet måste då improvisera på vårt sätt 🙂

... Vill ej veta Rubens snoppstorlek :c


   
SvaraCitera