Aviseringar
Rensa alla

bli av med celluliter?


Ämnesstartare

endagitaget:

okej, tack så jättemycket för svaret! 🙂

Varsågod, hoppas du blir av med dom [crazy]


   
SvaraCitera

endagitaget:

fick för mig att du är tjej? men okej. ja, men vem som helst som är kvinna (och även män) kan drabbas av det, oavsett ålder. det har faktiskt inte ens med åldern att göra..

jag står för min åsikt, äckligt:)


   
SvaraCitera

Jag har bristningar på rumpan och några små rackare på låret. Men jag har läst att man kan ta bort med laser eller ta någon medicin/salva/whatever. Gravida ska väl smörja in sig med feta krämer för att inte få bristningar och grejer? Du kan ju pröva det.


   
SvaraCitera

haha NEMO

blondinfjolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skär bort dem. Går att göra på egen hand lite lätt med ett rakblad.


   
SvaraCitera

endagitaget:

dåligt sagt av dig eftersom de flesta kvinnor har det, du lär väl också få det någon dag. [wink]

Lyssna inte på henne, hon är ett troll, och har celluliter.


   
SvaraCitera

Äh, bristningar är värre. [crazy]

aristoteles:

Lyssna inte på henne, hon är ett troll, och har celluliter.

Hej. [wink] Gööörs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

hoppas du blir av med dom

hoppas jag med! 🙂

smörgåsbord:

jag har läst att man kan ta bort med laser

jo, det har jag med. men lär väl kosta en hel del? ska försöka göra mitt bästa för att "få bort dom", och lyckas jag inte får jag väl leva med dom eller vänta tills pengar börjar rulla in. [y]

smörgåsbord:

feta krämer för att inte få bristningar och grejer? Du kan ju pröva det.

såg på tyra banks show att nivea - good bye cellulites skulle funka? var några tjejer som fick testat det i någon månad, de försvann inte helt men syntes inte lika mycket sen. nivea är ju ett budgetmärke, så det ska testas! 🙂


   
SvaraCitera

endagitaget:

nivea är ju ett budgetmärke, så det ska testas! 🙂

Du kan kombinera det med att torrborsta och träning så får du säkert bort dem. [smile]


   
SvaraCitera

endagitaget:

jo, det har jag med. men lär väl kosta en hel del? ska försöka göra mitt bästa för att "få bort dom", och lyckas jag inte får jag väl leva med dom eller vänta tills pengar börjar rulla in. [y]

Det beror nog helt mycket på hur mycket bristningar man har och hur tydliga dom är och sånt. Men det kan ju inte kosta typ 1 miljon, så du behöver nog inte oroa dig allt för mycket för kostnaden.

endagitaget:

såg på tyra banks show att nivea - good bye cellulites skulle funka? var några tjejer som fick testat det i någon månad, de försvann inte helt men syntes inte lika mycket sen. nivea är ju ett budgetmärke, så det ska testas! 🙂

Fast det kan ju variera för alla, för vissa hudar funkar det inte på, andra funkar det på. Men det kan ju säkert vara värt att prova [y]


   
SvaraCitera

endagitaget:

jag är 18. superfint är det ju inte iaf, men det är ju faktiskt helt normalt. 🙂 de flesta kvinnor har det mer eller mindre.

Jag har också. vet inte hur man får bort de . Sjukt störande är det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naddi:

Sjukt störande är det iaf

Varför tänker du på det? Du kan ha hur många celluliter som helst och fortfarande vara attraktiv.


   
SvaraCitera

Alizée:

Varför tänker du på det? Du kan ha hur många celluliter som helst och fortfarande vara attraktiv.

Säg inte de där till en F.d anorexiabarn. Gick upp sjukt mycket under bara 1månad.
Allt som kom tillsammans med viktökningen ser jag som negativt.
Förutom att man fått större bröst.. men de e en annan sak....[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera