Aviseringar
Rensa alla

Bli av med en som stirrar på en?


Ämnesstartare

Han stirrar inte på dig, han stirrar på dina bröst.
Lösningen på ditt problem är rätt uppenbart [smile]


   
SvaraCitera

Stanna och stirra tillbaka på ett drygt sett, typ: [chocked], [tired], men absolut inte: [blush].. och sen går du vidare..


   
SvaraCitera

det går en kille på min skola som brukar förfölja en och sätta sig brevid och prata om döden, hur tråkigt hanns liv är, alla zombie filmer/spel han gillar och deathmetal band. Han tycker att allt som inte handlar om blod, döden och sådant ör töntigt och ointressant. Han är nog psykisktsjuk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stirra tillbaka. Sök ögonkontakt. Om han inte tycker sådant är pinsamt så får du helt enkelt acceptera din situation och leva det liv precis som innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle ha tittat lite argsint på honom så att han förstod att jag inte är ute efter någon kontakt ö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan:

Stanna och stirra tillbaka på ett drygt sett, typ: , , men absolut inte: .. och sen går du vidare..

amen [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, ytterst seriösa svar som yttras här. Nåja som kvinna till kvinna,
prova med att bara slita bort blicken ifrån han, så småningom kanske han tröttnar på å glo typ?


   
SvaraCitera

"åh det är så synd om mig för ngn tittar på mig!!! buhu, ska göra 1 tråd på um om det!!!"

ge honom arga blickar, säg åt honom att sluta stirra eller sluta klaga.


   
SvaraCitera

Var det inte du som undrade varför ingen blev kär i dig för ett tag sen? [bigsmile]Kanske har du hittat din drömprins


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

"åh det är så synd om mig för ngn tittar på mig!!! buhu, ska göra 1 tråd på um om det!!!"

presicc va ja tänkte! e vi twins eller??


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

presicc va ja tänkte! e vi twins eller??

ah kanske..???


   
SvaraCitera

Men titta inte tillbaka helt enkelt, hur svår kan det vara.


   
SvaraCitera

Image
Får en bild av att han stirrar typ så där [cry]


   
SvaraCitera

vill ha en stalker[sad]


   
SvaraCitera

kosjka:

vill ha en stalker[sad]

hej olof [blush]


   
SvaraCitera