Aviseringar
Rensa alla

Bli din egna psykolog


Ämnesstartare

Vad anser du att du har för psykisk störning i mer eller mindre utsträckning? Om vi förklarar oss själva som t.ex en rak linje så har vi alla någon/några utbuckningar på den linjen som är en del av vår karaktär och i den här tråden vill jag veta vad som är era små söta "problem".

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Vision

Förstår inte [sad]


   
SvaraCitera

Fetisher eller bara allmäna störningar?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fetisher eller bara allmäna störningar?

jag anser att fetisher som är bl.a självdestruktiva har en grund i någon personlighetsstörning?


   
SvaraCitera

har lite sånn att jag pillar på mig sj gör konstiga grejr näör jag blir nervös inte gör rätt exakt lr knakar med fingararna jämnt antal varnannan när jag gårt kollar i spegl hela tiden har jag blivit ful nu?? nh nu då?? så typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Förstår inte

visste väl att den här tråden var för svår för er.


   
SvaraCitera

Omognad.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag anser att fetisher som är bl.a självdestruktiva har en grund i någon personlighetsstörning?

I see. Skulle jag också säga. Ville bara försäkra mig om att det inte bara handlade om fetisher utan att det kunde handla om depressioner etc också.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

visste väl att den här tråden var för svår för er.

du är självdestruktiv och narcissistisk, jag fattar.

jag har väl allmänna motivationssvårigheter, men jag vet inte vad det är grundat i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

I see. Skulle jag också säga. Ville bara försäkra mig om att det inte bara handlade om fetisher utan att det kunde handla om depressioner etc också.

Ah, ofc.


   
SvaraCitera

ja klart man har. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

du är självdestruktiv och narcissistisk, jag fattar.

jag har väl allmänna motivationssvårigheter, men jag vet inte vad det är grundat i.

jag har inte nämnt vad jag har för störningar dock.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag har inte nämnt vad jag har för störningar dock.

jag utgick från bilderna.


   
SvaraCitera