Aviseringar
Rensa alla

Bli en stark/starkare människa mentalt


Ämnesstartare

Hur gör jag för att utvecklas till detta? Det är det mest relevanta någonsin i mitt liv.

Endast seriösa svar.

Uppskattar tips från de som känner att de är starka personer eller som känner starka personer.


   
Citera
Ämnesstartare

Träna, gärna i sportsligt syfte. Funkar för mig

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Träna, gärna i sportsligt syfte. Funkar för mig

du menar professionellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänner då? vad gör man och med vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

du menar proffisionellt?

Nee inte alls du gör det ju i syftet   Att utmana dig själv o bli mer än vad du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Nee inte alls du gör det ju i syftet   Att utmana dig själv o bli mer än vad du är

Det är inte att vara en stark människa.
en stark människa är någon som utstrålar mental styrka, livsglädje och har en slags magnet som håller borta onödiga tankar och ser problem som minimala. ständigt positiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur man gör för att sluta bry sig och påverkas och vara stabil och trygg i sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Det är inte att vara en stark människa.
en stark människa är någon som utstrålar mental styrka, livsglädje och har en slags magnet som håller borta onödiga tankar och ser problem som minimala. ständigt positiva.

Om det är mental styrka för dig så känns det rätt lätt. Bytt attityd o bli lite mer happy go lucky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är det bästa någon kan vara och så man blir lycklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Om det är mental styrka för dig så känns det rätt lätt. Bytt attityd o bli lite mer happy go lucky

det är ju inte lätt. då måste man ha en stabil familjebakgrund och goda vänner att luta sig mot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
hur man gör för att sluta bry sig och påverkas och vara stabil och trygg i sig själv

Man skaffar självförtroende. Hur man får det är väldigt olika från person till person. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli detta genom initiativ, inte slump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Man skaffar självförtroende. Hur man får det är väldigt olika från person till person. 

det spelar ingen roll om man har självförtroende så länge som man bryr sig för mycket om problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som jag gör nu till exempel.

en stark person är den som ger råd, inte den som startar trådar på ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

det är ju inte lätt. då måste man ha en stabil familjebakgrund och goda vänner att luta sig mot

Dem grejerna du sa tycker jag man behöver för att vara lycklig överhuvud taget. Och funkar inte det för dig just nu kan jag förstå vrf du inte är det. 


   
SvaraCitera