Aviseringar
Rensa alla

Bli en stark/starkare människa mentalt


Ämnesstartare

Fkpaw:

Dem grejerna du sa tycker jag man behöver för att vara lycklig överhuvud taget. Och funkar inte det för dig just nu kan jag förstå vrf du inte är det. 

jag har haft otur i livslotteriet och blivit en jävla mes med viss posttraumatisk stress på köpet. tänk om jag hade haft stabila vänner och en bra familj som jag aldrig behövde bevisa något för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
som jag gör nu till exempel.

en stark person är den som ger råd, inte den som startar trådar på ungdomar.se

Bara för man är stark så betyder det inte att man aldrig eller inte alls har svagheter. även ifall vissa verkar lite för bra ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föräldrar förstör hela ens liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Bara för man är stark så betyder det inte att man aldrig eller inte alls har svagheter. även ifall vissa verkar lite för bra ibland.

jag vet att jag måste bli starkare för att en person sade det idag som är bästa vän med och ihop med starka tjejer. och för att jag låter mig påverkas så att folk tycker att jag verkar deppig = folk dras från en en. jag säger det för att jag känner mig själv. jag vill sluta bry mig om skit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
föräldrar förstör hela ens liv

Dem påverkar mkt iaf. Det e synd om du känner att du inte harnågon stabil grund varken från vänner eller familj. Har la haft en del familje problem själv, men har alltid haft bra vänner. Det göe mycket. Har du inte nån du känner att du kan lite på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag säger det för att denna personen var någon jag värderade men inte funkade med för att jag inte är stark nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Dem påverkar mkt iaf. Det e synd om du känner att du inte harnågon stabil grund varken från vänner eller familj. Har la haft en del familje problem själv, men har alltid haft bra vänner. Det göe mycket. Har du inte nån du känner att du kan lite på?

Det har jag men ingen bästa vän.

De bästa vännerna skapar din lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag vet att jag måste bli starkare för att en person sade det idag som är bästa vän med och ihop med starka tjejer. och för att jag låter mig påverkas så att folk tycker att jag verkar deppig = folk dras från en en. jag säger det för att jag känner mig själv. jag vill sluta bry mig om skit. 

Inte för att vara sån men folk som bryr sig om andra o sätter andra framför är väldigt starka människor. Det dåliga är att det tar oftast på dem själva. Min mor är väldigt mkt så, det låter som du e lite så oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte bli omhändertagen. jag vill att folk söker sig till mig för att jag kan bistå med humor, glädje, kvickhet eller bra ideér


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Inte för att vara sån men folk som bryr sig om andra o sätter andra framför är väldigt starka människor. Det dåliga är att det tar oftast på dem själva. Min mor är väldigt mkt så, det låter som du e lite så oxå

ja, men de måste samtidigt inte låta sig påverkas av det negativa som riktas mot dem för att räknas som starka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli oövervinnlig för att det är lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mest humör- och stressmässigt. alltid glad och positiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte berätta om du inte vill men hur gammal e du o hände nått speciellt som fick dig att komma fram till det här?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag vill inte bli omhändertagen. jag vill att folk söker sig till mig för att jag kan bistå med humor, glädje, kvickhet eller bra ideér

Alla vill vara bra o uppskattade. Det känns som du ser väldigt kritiskt på dig själv. Ser inte allt du har som e bra utan bara en osårbar idealbild av vad du vill bli. Du har säkert mkt man kan uppskatta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utsätt dig för så hemska saker som möjligt.


   
SvaraCitera