Aviseringar
Rensa alla

bli hög utan droger!


Ämnesstartare

tjena!!!

jag har nu listat ut hur man blir hög utan droger!![crazy][bigsmile]

1: köp cola light
2: köp fläderblomsdryck
3: blanda
4: drick[bigcheers]

5: snurrar som fan i huvvet, nån som har /ska/ kan testa så att jag inte bara får för mig det??

ALLA VILL JU BLI HÖGA[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

tja!!!!!

COOLT ASSÅ MÅSTE PROVA VILL BLI HÖG!!![crazy][crazy][crazy][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][crazy][bigcheers][bigcheers][crazy][bigcheers][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][crazy][bigcheers][bigcheers][crazy][bigcheers][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][crazy][bigcheers][bigcheers][crazy][bigcheers][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][crazy][bigcheers][bigcheers][crazy][bigcheers][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][crazy][bigcheers][bigcheers][crazy][bigcheers][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tufft asså [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aight fan yo brush!
Ska det vara blandad eller oblandad fläderblomssaft ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera

Käka muskotnötter, man blir rolig i huvudet och man kan köpa det på ica!
Ät typ 3-4 stycken och drick massa vätska (förhöjer effekten!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Käka muskotnötter, man blir rolig i huvudet och man kan köpa det på ica!
Ät typ 3-4 stycken och drick massa vätska (förhöjer effekten!)

Läst om på flashback eller? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj kramar.


   
SvaraCitera
Åtta

Zittam:

Käka muskotnötter, man blir rolig i huvudet och man kan köpa det på ica!
Ät typ 3-4 stycken och drick massa vätska (förhöjer effekten!)

För att få effekt bör man äta mer än 3-4 stycken. Att dricka vätska kan ju vara smart, men jag betvivlar att det förhöjer effekten.

I övrigt verkar det inte så coolt att käka muskot. Så jävla roligt kan det inte vara att däcka och sova i ett dygn eller så.


   
SvaraCitera

Veritas:

tufft asså [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja snurr i huvudet är ju väldigt trevligt.


   
SvaraCitera

Om man dricker 3 koppar kaffe inom loppet av 1 timme så blir man asskakig i benen och somnar aldrig. Jag varnar er.


   
SvaraCitera

Åtta:

För att få effekt bör man äta mer än 3-4 stycken. Att dricka vätska kan ju vara smart, men jag betvivlar att det förhöjer effekten.

I övrigt verkar det inte så coolt att käka muskot. Så jävla roligt kan det inte vara att däcka och sova i ett dygn eller så.

Bör tillägas att jag var extremt ironisk. =)

6-7 stycken ska man äta har jag för mig, vätskan förhöjer inte effekten utav minskar den extremt uttorkande effekten som muskot har.

Dvs, ät inte skiten ens för pengar, du ångrar dig djupt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(edit): Jaha, trodde du menade upp i luften. [crazy][crazy][crazy] Nejmen, du kan bli hög om du äter, spelar tv-spel, har sex eller hoppas fallskärm m.m.


   
SvaraCitera