Aviseringar
Rensa alla

Bli intervjuad av Time!


mynona

time:

Jag kan PMa dig frågorna nu (måste bara hitta på personliga frågor) så jag kan lägga upp varje onsdag. Kommer vara ombord på en av Viking Lines färjor under större delen av juli utan datorn med mig, så jag skriver så många som möjligt nu så de kan publiceras med ett klick! 

Tack, har fått dem, och pmar dig när jag svarat. Försök kom på några personliga frågor också, så blir det lite roligare! Kanske något om vad umaren ifråga är känd för att ofta göra, eller någon fråga folk kanske undrar om? Det finns det säkert om alla umare. Det är en jättebra idé det här, tänkte bara att det blir extra bra med en lite mer personlig tvist! jag kan ju vänta att svara tills du postar resten om det är så. Vad ska det vara för illustration då? Jag såg att S3ON har en 


   
SvaraCitera

Jag kan tänka mig att bli intervjuad men jag vill nog avvakta lite.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona:

Tack, har fått dem, och pmar dig när jag svarat. Försök kom på några personliga frågor också, så blir det lite roligare! Kanske något om vad umaren ifråga är känd för att ofta göra, eller någon fråga folk kanske undrar om? Det finns det säkert om alla umare. Det är en jättebra idé det här, tänkte bara att det blir extra bra med en lite mer personlig tvist! jag kan ju vänta att svara tills du postar resten om det är så. Vad ska det vara för illustration då? Jag såg att S3ON har en 

Du har fått tre personliga frågor skickade till dig. De är längst ner. Glad

Det behöver inte vara någon illustration men om du har en trevlig bild som symboliserar dig är det alltid kul att piffa upp texten med det! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ply:

du får ge mig en personlig intervju i tanto den 17e istället ;-))

Haha åh ja! 


   
SvaraCitera

ply:
"Synen över vackra vyer som gör en påmind om livets goda menyer"???

strejkar vill inte mer om jag finns på listan 

Vadåååååååå? LedsenRodnar


   
SvaraCitera
mynona

time: Du har fått tre personliga frågor skickade till dig. De är längst ner.

Nu har jag sett dem, jag missade dem först. Håller på att svara, och eftersom det är jag som svarar, så får ni mycket text för investeringen

time: Det behöver inte vara någon illustration men om du har en trevlig bild som symboliserar dig är det alltid kul att piffa upp texten med det!

Då ska jag försöka välja ut en! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona: Nu har jag sett dem, jag missade dem först. Håller på att svara, och eftersom det är jag som svarar, så får ni mycket text för investeringen

Det får inte bli för långt! 


   
SvaraCitera

Om du nu ville ha lite nyare deltagare kan jag tänka mig ställa upp


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om du nu ville ha lite nyare deltagare kan jag tänka mig ställa upp

Hurra! 


   
SvaraCitera
mynona

time:

Det får inte bli för långt! 

När du får svaret få du säga till hur många rader som ska bort, så kan jag själv reducera dem! Ska försöka hålla igen 😉


   
SvaraCitera
höna

kan va med hehe


   
SvaraCitera

givetvis går det bra att intervjua mig med, kan tilläggas


   
SvaraCitera
mynona

Då var det klart! Postar senare idag, så får vi se när den kommer upp! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Har fått helt underbara svar redan, gud vad ni är grymma som livar upp sajten tillsammans med mig! Hjärta


   
SvaraCitera

Hade inte varit dumt att bli intervjuad, är ju redan känd so why not ? 😉 x)


   
SvaraCitera