Aviseringar
Rensa alla

bli kallade själsord


Ämnesstartare

hur skulle ni reagera om typ någon riktigt nära vän/närmsta vän kallar er "skäls" ord eller vad jag nu ska kalla det när man är tillsammans med andra kompisar?svennen,turken,kurden,greken,araben osv osv istället för att säga ert namn? t.ex "kolla vad turken säger nu" är ni sådana som inte bryr er nämnvärt och kan ta det som ett skoj eller sådana som tar det lite mer allvarligt och inte vill bli kallad sånt?


   
Citera

Är inte turk, gurk, burk eller liknande, så blir inte kallad sådant, men hade väl helst velat bli kallad mitt namn. [tard]


   
SvaraCitera

tycker det kan vara kul i relativa mängder
överdrift är inte bra nånsin, nästan.


   
SvaraCitera

Fantasilöst av dem att inte komma på några roliga namn.
Säg till om du tycker det är jobbigt.


   
SvaraCitera
zIGGE

antrax:

Säg till om du tycker det är jobbigt.

Frågan var vad du skulle tycka om det hände dig.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Frågan var vad du skulle tycka om det hände dig.

Mm men ungen är ju bara osäker på om han gör fel som tar illa upp. Det förstår väl vem som helst.
Läs mellan raderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kalla tillbaks.


   
SvaraCitera

Själsord? Är det typ ord som "Gud", "Thomas Dileva" osv?


   
SvaraCitera

Om det vore en av mina närmsta vänner så skulle jag inte ta illa upp eftersom jag vet att han/hon bara säger det på skoj. Annars skulle jag inte räkna denna person som en nära vän. [smile]


   
SvaraCitera

Är rätt vanligt i mina kretsar, så tar inte åt mig.


   
SvaraCitera

ja blir kallad både juden å nassen av mina polare å är inget av de, å bryr mej inte ett skit efter som de e mina polare!


   
SvaraCitera

De enda gångerna jag blir det är det med den skämtsamma ton mina vänner alltid har. Tar inte åt mig.


   
SvaraCitera

åh, trodde av rubriken att ord som "själsfrände" osv åsyftades.

Läste inläggetlite snabbt och förstår nu att det är skällsord det handlar om. I små doser kanske, men ibland blir jag ledsen av det. är: mes


   
SvaraCitera

öh, vi använder inte sådana i min vänkrets [shake]


   
SvaraCitera