Aviseringar
Rensa alla

Bli kissas i munnen


Ämnesstartare

Jag har en fantasi som jag ofta tänker på när jag onanerar. Jag fantiserar om att jag slickar en tjej och att hon kissar samtidigt. Är detnågon annan som tänder på liknande?


   
Citera

Oja varit med om det oxå, gillar när det sipprar ut lite blod oxå. Inte ofta det har hänt men det är inte som att slicka vanligt blod utan det smakar mindre järn och mer hmmm ägg[confused]


   
SvaraCitera

Gibbs:

Oja varit med om det oxå, gillar när det sipprar ut lite blod oxå. Inte ofta det har hänt men det är inte som att slicka vanligt blod utan det smakar mindre järn och mer hmmm ägg[confused]

...


   
SvaraCitera

Lounge fact:

...

Dold text: pshyy! Can´t you see im entertaining a troll... RUN OR HE`S GONNA GET YA![cute]


   
SvaraCitera

Gibbs:

Dold text:

finns gränser[cry] spydde lite i munnen


   
SvaraCitera

Lounge fact:

finns gränser

När man sätter gränser blir livet tråkigt och du blir som person lite sorglig[sad]

Lounge fact:

spydde lite i munnen

Noted.


   
SvaraCitera

Gibbs:

När man sätter gränser blir livet tråkigt och du blir som person lite sorglig[sad]

aaa de e sant skulle säkert uppskattat om jag ej åt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

e sant skulle säkert uppskattat om jag ej åt

Förstår mig inte på den aktiviteten själv.... Men godis är viktigt!


   
SvaraCitera

Jag vill kissa någon i munnen, ska vi träffas?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

finns gränser spydde lite i munnen

Åh du lilla oerfarna flicka! Har du aldrig stött på denna önskan förr.


   
SvaraCitera

Asså det är ju sjukt [sad]
Men det verkar va fler som tänder på det för en gång när jag porrsurfa så såg jag en sån video [cry]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

En annan är ju öppen och nyfiken så visst har det crossed my mind. Mer än sällan t.o.m. Ofta, t.o.m.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

9999:

Jag har en fantasi som jag ofta tänker på när jag onanerar. Jag fantiserar om att jag slickar en tjej och att hon kissar samtidigt. Är detnågon annan som tänder på liknande?

Varför måste personer dela med sig av sina fantasier... [cry]


   
SvaraCitera