Aviseringar
Rensa alla

Bli KK??


Ämnesstartare

Som sagt, jag har en killkompis som vill va min KK(han har inte sagt det rätt ut men jag vet att han vill det, jag märker det tydligt på honom)och jag känner mig hyfsat redo och så... men!
Vi har aldrigt "träffats"(umgåts själva)för vi träffas så ofta i plugget(jag är snart 16)så det behövs inte. Men om det nu är så att vi ska bli KK så vill jag visa att jag är lite små tänd på honom och att jag vill.
Så hur gör jag? Ska jag typ ställa mig närmre honom och ha lite mer fysisk kontakt? Säga lite små flörtiga saker?
Tacksam för svar! 🙂
(Glömde säga att han har sagt att han är attraherad av mig)


   
Citera
Ämnesstartare

ta han på kuken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petro-97:

an har inte sagt det rätt ut men jag vet att han vill det, jag märker det tydligt på honom)

wtf... hur märker du d? blinkade han 4 ggr eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha e d så man gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allti undrat hur ma få 1 kk nu vetjja tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blinka 4 ggr för kk

7 ggr för bf/gf
10 ggr för äktenskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

wtf... hur märker du d? blinkade han 4 ggr eller?

nej, men han har sagt att han skulle kunna ligga med mig, fast han vill aldrig ha relationer
enkelt=KK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera

RAMLA INTE NER I HETEROFÄLLAN!!!!!!!!!!!!1


   
SvaraCitera

Om du ser honom som en vän är det kanske inte sådär jättesmart att du har honom som KK, likaså om det skulle vara en potentiell partner för dig så tror jag inte att det är en bra idé då det kommer att just stanna där - som KK och inget annat.

Säg bara som det är, inga små luddiga ord - var klarspråkig så har du din KK, om det är det du vill (ingen kan tvinga dig till något). [y]


   
SvaraCitera