Forumet - Bli nyligen dumpad av min flickvän sen 2 år

Bli nyligen dumpad av min flickvän sen 2 år

965 0 29
Kan börja lite om att berätta om mig själv, är en sånt typisk romantiker tönt som bryr mig för mycket och ser för lite, lever är rätt ostadigt liv med ångest o soc, oftast schysst o vill alltid folk väl, speciellt mitt EX då för hon hade mycket problem.

Iaf så dumpade hon mig häromdagen pga att hon har fått praktikplats nån dag innan och hon tycker verkligen och kände att hon inte kunde vara tillsammans med mig längre, hon ville "upgradera" sig tydligen.

Det sjuka är att jag alltid har behandlat henne bra och vi har haft en bra relation, men direkt när hon fick denna praktikplatsen tog hennes egocentriska presonlighet över o kastade bort mig, jag som brytt mig så mycket o hjälpt henne med all hennes jävla problem.

Här kommer det roliga, hon dumpade mig via msn 1 dag innan jag ska på min kusins begravning.

liksom, finns det tjejer där ute som är ute efter kärlek och ett stadigt förhållande eller är mitt hopp på kärlek än jävla waste of time?

<3

Spana också in:

Drowzee:

Iaf så dumpade hon mig häromdagen pga att hon har fått praktikplats nån dag innan och hon tycker verkligen och kände att hon inte kunde vara tillsammans med mig längre, hon ville "upgradera" sig tydligen.

[shake]

Vad umgås du i för kretsar egentligen? [rolleyes]