Aviseringar
Rensa alla

Bli nyligen dumpad av min flickvän sen 2 år


Ämnesstartare

Kan börja lite om att berätta om mig själv, är en sånt typisk romantiker tönt som bryr mig för mycket och ser för lite, lever är rätt ostadigt liv med ångest o soc, oftast schysst o vill alltid folk väl, speciellt mitt EX då för hon hade mycket problem.

Iaf så dumpade hon mig häromdagen pga att hon har fått praktikplats nån dag innan och hon tycker verkligen och kände att hon inte kunde vara tillsammans med mig längre, hon ville "upgradera" sig tydligen.

Det sjuka är att jag alltid har behandlat henne bra och vi har haft en bra relation, men direkt när hon fick denna praktikplatsen tog hennes egocentriska presonlighet över o kastade bort mig, jag som brytt mig så mycket o hjälpt henne med all hennes jävla problem.

Här kommer det roliga, hon dumpade mig via msn 1 dag innan jag ska på min kusins begravning.

liksom, finns det tjejer där ute som är ute efter kärlek och ett stadigt förhållande eller är mitt hopp på kärlek än jävla waste of time?

<3


   
Citera
Ämnesstartare

nä, fortsätt hoppas [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej hon var en skithög tydligen
vill du va tillsammans med en skithög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, svaret va inte riktigt on topic. Ja det finns bra tjejer, du kanske hittar någon i framtiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart jag inte vill, men jag ser det bästa i människor
hon är ett jävla luder för mig just nu dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drowzee:

Iaf så dumpade hon mig häromdagen pga att hon har fått praktikplats nån dag innan och hon tycker verkligen och kände att hon inte kunde vara tillsammans med mig längre, hon ville "upgradera" sig tydligen.

[shake]

Vad umgås du i för kretsar egentligen? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

oj, svaret va inte riktigt on topic. Ja det finns bra tjejer, du kanske hittar någon i framtiden

får hoppas på det, är inte inne i krogscenen direkt så känns som man måste ha riktigt tur eller skaffa ett stabilt liv ;/


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Människor är inte snälla, men vem vill dö ensam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns bra tjejer! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad umgås du i för kretsar egentligen? [rolleyes]

Gamla kompisar, o familj. inga pundar/fjortis kretsar om det är nått sånt du syftar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drowzee:

inga pundar/fjortis kretsar om det är nått sånt du syftar på

Hur träffade du den där tjejen då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur träffade du den där tjejen då? [confused]

Genom kompisar IRL, sen börja vi känna varandra genom WoW, hon behandlade mig bra i början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okay :/

Jaja, nu är det slut iaf. Så du kan gå vidare! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försök gå vidare det är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbarligen wasn't it meant to be. Och till att tolka på skithögsskalan utifrån vad du talat om, så ser jag inte hur ni kan ha varit tillsammans i två år.

Kviq:

Människor är inte snälla, men vem vill dö ensam?

The fuck?! [mad]


   
SvaraCitera